Gå til innhold

Når hadde dere første legetime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på når det er vanlig å få første legetime etter at man har fått positiv test hjemme. Jeg har time uti januar og da er jeg 10 uker på vei. Husker ikke når jeg var sist gang,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde første lege time i dag. er 10+4 i dag:)

Skrevet

Jeg hadde i dag og er 10+5 i dag. :)

Skrevet

Tidlig ute jeg da, jeg skal ha min første på torsdag, og da er jeg 6+5. Da jeg ringte og bestilte time trodde jeg det var litt lenger ventetid, for det var det hos min forrige fastlege, så det var egentlig ikke planlagt å ha så tidlig time. Man trenger vel strengt tatt ikke før i 2, trimester?

Skrevet

jeg har time neste fredag,da er jeg på slutten av uke 11.har ikke vært så langt tidligere før jeg har vært på kontroll,men alt har gått så fint så har ikke hatt noen grunn til å gå før..

Skrevet

Jeg hadde første time da jeg var 7+5, jeg. Siden dette er første gang visste jeg ikke helt hva som var vanlig. Hadde tatt en hjemmetest, men stolte ikke helt på den, og trodde jeg måtte ha en time for å ta en "skikkelig" test.

Skrevet

Jeg fikk velge sjøl jeg! Tok test på søndag, ringte mandag. Og hun bare: "Ja, da vil du vel ha en time i slutten av januar da?".. Jeg tenkte det var litt underlig at jeg fikk velge, liksom? ;)

Fikk time 1.uka i februar da. Da er jeg vel 8-9 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...