Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig skjelt ut både den ene og den andre. Blir så irritert over rotete butikker og folk som sier forskjellige ting. Og da tenner jeg. Jaja, må lære meg å høre litt mer etter, kanskje. Men når noen sier en ting til meg, da forventer jeg at det er sånn da. Og blir irritert for at jeg må vente enda lengre på noe som skulle vært i orden etter som jeg er blitt fortalt.

Nå har alt ordnet seg da, til det beste, og tusen takk for det. Men, ja, må vel tenke på at kan få:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oki, jeg har ikke akkurat skjelt ut, men jeg har sagt meninga mi, da. Og det er ganske mye for meg, for egentlig er jeg en som kan ta i mot utrolig mye dritt uten å ta igjen. Og jeg hevet stemmen ganske mye. Men likevel får jeg dårlig samvittighet:(

Skrevet

hehe... om du klikket på en ansatt i butikken så kan du bande på at du vil bli snakket om på personalrommt i morgen... hehe

vi snakket ihvertfall alltid som "syke" kunder som klikket i vinkel over småting

(for jeg antar at det er en småting siden du er en hissigpropp)

Skrevet

du trenger nok ikke ha dårlig samvittighet! det skal temlig mye til og man skal oppføre seg temlig barnslig før man klarer og såre vildt fremmede mennesker som er vant til at folk klikker.

jeg husker 1 person i løpet av mine 8 år i servicebrangsjen... og det var en ekstremt usaklig gammel damme som klikket helt i vinkel fordi hun ville ha en ødlagt vare til redusert pris, fremfor en helt lik ikke ødlagt vare til full pris. og hun var ekstrem!

Skrevet

Blir alltid litt pinlig berørt jeg når jeg må høre på folk som ikke har kontroll og bare "må si meninga si" og kjefter på budbringeren..

Det er jo du som driter deg ut da;o)

Skrevet

Joa, skjønner det, men det er jævlig irriterende når butikken ikke vedkjenner seg å ha rotet bort skoene dine til flere 100 kroner, da kan jeg ikke hindre at jeg blir forbannet.. Og jeg vet at man blir samtalemne på pasuerommet. men det som da burde vært samtalemne, men som de ikke greier/ forstår å ta inn over seg er hvor pinlig det er for de når de faktisk ikke har orden. Fremstår ikke mye seriøs da nei. Og de har jo erkjent at de har bæsja på leggen når de faktisk må gi oss nytt. Og det andre er jo også irriterende når de innen en og samme bedrift ikke har de samme regler å forholde seg til. Det er også uprofft! Hadde den første jeg pratet med sagt det der og da, hadde jeg sluppet å bli så irritert, fordi han hadde gitt meg helt andre forventninger enn faktisk det jeg fikk oppfylt.

Det er ikke jeg som dreit meg ut, det var faktisk dem:)

Skrevet

Kommer an på hva du anser som småting, da... 800 kr for ett par sko har ikke jeg råd til å kaste bort sånn i hytt og gevær, kall meg fattig, men sånn er det:)

Det andre var kanskje en småting, og kanskje basert på misforståelser. Men der må jo de som utgir informasjon være sikre på det de sier da, og heller bruke tid på å si hvorfor, da hadde jeg godtatt det med en gang.

Skrevet

DEt hadde jeg blit sinna for også.

Bedre å si meninga si når de faktisk tuller så fælt enn å ikke si noe bare for å være snill og grei. Ikke pinlig å gi beskjed når det er god grunn til det. Da driter man seg ikke ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...