smill Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Hei! Jeg er på besøk fra 2.trimester, førstegangs, og har et spørsmål til dere. Er der ok å planlegge en biltur på 6-7 timer 3-4uker før termin. Mannen skal være på en annen kant av landet i to uker og jeg har mulighet til å være med, men er litt skeptisk.(men har ikke så lyst til å være hjemme alene heller Det er en innenlandstur og det er ikke avskrekkende langt til sykehus annet enn midt på fjellet på tur til og fra. Hva anbefaler dere?
flypapir Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Ja, burde gå bra det! De eventuelle hindrene, som jeg kommer på i farta, er et eventuelt vondt bekken (dersom du har bekkenløsning), ryggsmerter av å sitte så lenge og at du kanskje blir å fly på hver eneste veikro do (usj:P)... Bortsett fra det vil nok turen gå kjempefint! Vi kjørte i 10 timer med bil 2 uker før termin sist. Hadde tenkt til å overnatte på veien, men det gikk så bra at vi kjørte hele veien på en dag..
smill Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Takk for svar Høres jo greit ut. Flere som vil dele noen erfaringer? Det hadde vært kjempefint!
Mia77 Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har fire uker igjen i dag og hadde ikke tenkt over det. Men jeg har aldri tisset mye under svangerskapet.
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Ja, jeg synes det er ok! Jeg gjorde det forrige svangerskap, og kommer muligens til å gjøre det igjen nå, tross bekken problemer. Noen få strekke stopp er alt som var nødvendig for meg. Foreldrene mine bor 6-7 timer unna med bil. Reiste også så langt med nyfødt baby, gikk som smurt det også ;-) Møkkete do? Tja.. ta med deg sterile våtservietter så fikser du det;-)
smill Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2009 takk Noen med negative erfaringer/meninger? Tar gjerne imot flere positive og..
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Hei, Ifb juleferien kjørte vi først Oslo- Molde (8 timer), en uke senere kjørte vi Molde- Arendal (12 timer). Gikk supert det, kjente bare at jeg var litt sliten i ryggen dagen etter den siste turen:D det hjalp å endre hvilken høyde jeg hadde føttene i...satt mye med beina opp på dashbordet faktisk:D og husk graviditets-belte om du har;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå