dritgrei hei hei! Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 jeg har ikke sett deg før jeg, så da sier jeg hei og baluba til deg! :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Hei fra meg også! Kjekt med noen nye venner!
Espoir Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Hallo! Jeg er egentlig ikke ny her, men skifter nick med jevne mellomrom, pluss at jeg ikke er så inne her hos "de gamle" (he he). Har bl.a. hett Tidvise Skrifter og Queen of Fools, og kommer nok til skifte nick igjen om ikke så alt for lenge, bare for at det ikke skal være så lett (men ikke umulig heller) å "følge" meg. Men jeg må si at det er veldig hyggelig her inne på moden-siden, men litt liten aktivitet.
dritgrei hei hei! Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2009 ja det går litt treigt i svingene her inne.... det har gjort det ei stund. Jeg kan i grunnen gi deg datoen da bremsene ble satt på :-) Men det er fine folk, du har helt rett, og Qeen of fools var ikke et ukjent nick! Hei uansett koselig å se deg her!
Espoir Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 =) Kan hende jeg tar det nicket tilbake igjen i perioder også. Nå vet du ihvertfall tre av dem, og jeg kan sikkert si fra til dere på denne siden når jeg skifter igjen, så det ikke blir så forvirrende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå