Gå til innhold

Mine symtomer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg testet positivt i dag. Det er to dager til IKM og jeg fikk en svak skyggestrek.

Den siste uken har jeg hatt ganske kraftig hvit krem-aktig utflod hver dag. De siste dagene har det strammet i korsryggen min til tider og jeg har mens.liknende smerter. Da jeg merket at jeg var småkvalm på jobben i dag bestemte jeg meg for å teste og det kom en svak strek.

Vet at det er såpass tidlig at mye kan skje ennå,men jeg er i hvertfall gravid.

Jeg mistet datteren min i uke 42 for 5 mnd siden. Hun døde under fødselen, tilsynelatende uten noen spesiell grunn, så dette svangerskapet kommer ikke til å bli lett for meg, men har prøvd å bli gravid helt siden i høst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Det går helt sikkert bra denne gangen :)

Har selv en del symptomer men skal ikke ha IKM før søndag, mandag. Venter i spenning

Skrevet

Tusen takk! Lykke til med testing i helgen da! Håper du er gravid (og at alt går bra!:))

Skrevet

Gratulerer!!!!:) så fantastisk!

Trist å høre det du opplevde sist, men både tror og håper du får en kjempe fin opplevelse denne gang!! :)

Masse lykke til:)

Skrevet

gratulere så mye:) det var moro å høre!! det kommer nok helt sikkert til å gå bra denne gangen..... vil tro du får tett oppfølging, og om du er redd for å føde igjen så kan du sikkert få innvilget keisersnitt, eller igangsetting før tiden..:)

utrolig trist å høre om datteren din, føler med deg på det sterkeste.

du har opplevde det en mor frykter mest!! håper alt er bra med deg, og prøv å gled deg over det nye livet som formes i din mage nå:)

føler du er en sterk person, så du vil nok klare dette bra:)

stor klem:)

Skrevet

Gratulerer så mye, Løvetassen!!! Vi er nok mange her som krysser ekstra for deg. Veldig trist å høre om datteren din. Jeg håper du får god oppfølging nå....

Alt godt for deg og den vesle spiren som skal vokse seg stor og sterk i magen til mamma'n sin.

Lykke til!!!!

Skrevet

Så ufattelig trist å høre om datteren din; jeg fikk en kjempeklump i halsen da jeg leste det. Ønsker så inderlig at dette skal gå bra for deg; hvis det er noen som helst rettferdighet igjen her i verden så går dette strålende Løvetassen; tro på det! Sender deg alt jeg har av babystøv og gode tanker. Masse, masse lykke til, og gratulerer!!!;)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!! Håper det kommer til å gå bra med deg og den nye spiren:D

Veldig trist å høre om opplevelsen din, men du kan trøste deg med at det slår aldri ned to ganger på samme sted:)

Det kommer nok til å gå bra skal du se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...