Gå til innhold

Trøtte og utmatta på grunn av bebbisen?


kruttmams

Anbefalte innlegg

Er helt utslitt jeg... Orker nesten ingenting. Er 11+3 uker på vei. Noen andre som har råd eller som er i samme situasjon? Får ikke trena eller noe. Så får jeg så dårlig samvittighet og, både ovenfor gubben og sønnen min... Uff... Går det over tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen. Det forsvant da jeg begynte på uke 13, og hipp hipp hurra for det !!!!!!!!!! Jeg ble sliten bare av å stå og vaske kopper.... hvilte både 2 og 3 ganger hver dag hele juleferien, og gikk tidlig til sengs på kvelden. Men nå er det over. HURRA :) (krysser fingrene for at det ikke kommer igjen).

 

Så det går nok over hos deg også etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Heldiggris. Jeg er 13+4 nå og fortsatt helt utmattet. Trodde kvalmen ga seg i romjula, men den har kommet tilbake og nå er den kraftigere og mer uforutsigbar enn før. Sover ikke like mye heldigvis, men må ta det rolig. Våkner ganske uthvilt hver dag og setter meg store mål for dagen. Så er det dusjing og jeg står nesten og spyr i vasken etterpå. Har fortsatt julegaver som må byttes, men orker rett og slett ikke... Heldigvis er kjæresten forståelsesfull og gjør mesteparten i hjemmet for tida. Han er stolt bare jeg har klart å rydde ut av oppvaskmaskinen - sånn var det ikke tidligere...

 

Ble langt det her, men deilig å få ut frustrasjon. Tar gjerne imot tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pink!

 

Moro at vi har termin på samme tid da! Godt å høre at andre har opplevd det samme. Også bra at du slipper utmattelsen. Jeg har jo et håp at det blir bedre etter uke 12 (til lørdag)!!!!

 

Veit du om det går an å sende melding bare til hverandre?

 

Lurer på hvor du kommer fra da vettu!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå an å sende meldinger bare til hverandre etter det jeg vet, men jeg har aldri sjekket ut hvordan.. om du finner ut hvordan så håper jeg at jeg ser det et eller annet sted på sida mi iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...