Gå til innhold

Positiv el test, for første gang :) Jippi!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi.. jeg fikk en etterlengtet posetiv test på el idag tidlig. testet først med test fra billig tester, synes streken ble fort synlig og mye sterkere en test streken,, jippi, er det sånn de ser ut.. :) måtte da ta en cb digital også..hehe.. og den var jammen posetiv den også... Og idag har jeg vært skikkelig øm i nedre mage, og skikkelig murringer.. nesten så det gjør skikkelig vondt innimellom. Har aldrig kjent el før.

Da har dobbel kur med med pergo gjort susen for eggene mine :)

Hadde sex i går,og må nok ta en runde i kveld også..tihjii! Og i morgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I know. det er så gøy! Opplevde nettopp det samme selv. Fikk positiv el test for første gang i forgårs på dag 10. Det var så gøy å se det lille egget på CB digital:) Men jeg har ikke helt de store forhåpningene denne pp, for fikk bare hatt sex en gang, og det var i forgårs. Både meg og sambo er forkjølet og syke, og vi gjorde det bakfra og jeg følte at alt bare rant ut igjen med en gang. Foreslo for sambo å ha sex i dag, men han orket ikke, han er jo syk stakkars.Så det ble bare med den ene gangen. Men håååper jo at det var nok da. Men tør ikke å håpe så mye fordi jeg leste horoskopet mitt i avisa i dag, og det var ganske skremmende det som sto der. Det sto:

Forventingene du har til utfallet av en bestemt sak er antakelig litt for høye, så prøv å dempe optimismen. Dine forslag og ideer vil falle på stengrunn i dag, spar dem til senere.

Da jeg leste dette i dag, så turte jeg liksom ikke å håpe for mye, men men. Kan jo være horoskop er bare tull og tøys også. Kos deg med mannen din.Krysser fingrene for at vi snart får en like positiv graviditesttest :-)

Skrevet

Kjempe gøy.. :)

Har dere prøvd lenge? Her har vi vært syke hele gjengen i jula, samboer er fortsatt syk. men han hadde ikke no valg... måtte bare gi alt denne mnd :) Tror nok mange er forkjøla nå.. men det kan jo hende det holder med den ene gangen da.. :) Og noen svømmere har har sikkert rukket og svømt inn.. trenger bare en!! :)

leser du horoskopet hver dag? aldrig lest jeg... Må ikke tro på alt du leser.. skal krysse fingene for deg jeg.. :)

Skrevet

Dette er vår første prøve periode, har ingen barn sammen fra før, sambo har, men ikke jeg. så er kjempespennende! :) hva med dere? prøvd lenge?

Nei pleier ikke lese horoskopet, det var bare tilfeldig at jeg kom over det da jeg bladde i avisa. Håper ikke stemmer:-S. Føler ikke vi fikk gitt alt denne pp pga sykdom, så har allerede begynt å se frem mot neste EL jeg. men det er jo sååå lenge til. Først kommer de 2 laaange ukene til (I)KM. Håper tiden går fort. Krysser fingrene for deg å :)

Skrevet

Vi har ei jente på snart 3 år. vi brukte lang tid på henne, nesten et år med hard prøving, denne gangen har vi prøvd i snart 1år med hard prøving pluss et år uten prevansjon, med skjer det så skjer det holdning.

men idag våknet jeg og var skikkelig forkjøla, huff.. skjønner at sex blir utelukket idag, blhæ..samboer kom hjem fra jobb idag og hadde blitt dårligere, og frøkna hadde 40 i feber i natt. så her er vi liggende alle sammen,,,, kjedelig,,,

Testet for el idag også, men den var neg.da er vel alt over?eller burde vi ha oss idag også. har du testet idag?

da begynner vente tiden ja, lange to uker.. vi får holde hverandre oppdatert.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...