Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er helt ny her, heter line og er 23 år. kan man få symptomer på at eggefester ? den siste tiden har det prikket og kilt nederst i magen og på sidene, har ogsåhatt veldig vondt i hodet, noe jeg aldri har. hadde el 27 desember.. er litt forvirret og vil ikke innbille meg noe...

er helt ny med graviditet og sånn... prøver å bli gravid, leser masse. men står så mye rart at man kan bli gal:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er nok ikke den rette til å svare, for jeg har aldri symptome på el. Men ser mange får feste smerter ved el, og noen har en liten blødning ca 1 uke etter....Sikkert andre som kan gi deg et bedre svar ; )

Men uansett LYKKE TIL!!

Skrevet

hei:)

Jeg har lest sååå mye her inne de siste dagene for å se etter hvilke symptomer folk har.. Jeg har nemlig akkurat de samme som deg.... Fikk plutselig en følelse av at jeg var gravid pga litt hodepine, svimmelhet og et heftig kviseutbrudd(Har aldri hatt en eneste kvise før)

Jeg har gått på p-piller jeg ikke får menstrasjon på så aner ikke når jeg skal ha den etter at jeg sluttet på de... Har også hatt prikking i magen og da spesielt på høyre siden... ikke vondt men litt ubehagelig.. I tilegg har det kilt i hele kroppen.+ en liten blødning som kan være at egget fester seg.... Jeg tok en test for to dager siden som var negativ men klarer ikke helt å slå meg til ro med det...Kan jo være det er for tidlig til at den slår ut???.. Men det er kanskje fordi jeg ønsker så innmari at jeg skal være gravid...

Men poenget mitt er at jeg har lest her inne at flere gravide har hatt sånn prikking/stikking som du beskriver:)

Kine23år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...