Gjest Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Imorgen går jeg over i 2 trimester....:-) Er kjempeglad, og føler jeg nå kan senke skuldrene litt....Kvalmen har også begynt å slippe litt taket så dagene er til å holde ut igjen...Nå kan jeg sikkert begynne å nyte denne graviditeten litt mer...:-) Ny UL den 14 januar...blir spennende....er alltid nervøs før UL...håper alt står bra til med den lille!
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Så flott da. Når man er ferdig med 1. tri, så er man likesom ferdig med en milepel - sånn føler jeg det - særlig om man har vært i dårlig form, så pleier dette vel å gi seg nå. Lykke til videre i svangerskapet, nå vokser vel magen endel også kanskje? Kos deg.
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Takk for det...magen kommer vel litt nå etterhvert ja...merker ikke så mye enda men...:-) Gleder meg til å se den lille neste onsdag...
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Lykke til videre!! Kommer også inn der om litt over ei uke.........endelig
ifie Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 JA, jeg gikk på den der... Ble redd du også hadde mista! Syns det har vært en del av de i det siste. Så bra at du har kommet deg så langt da, og at kvalmen begynner å gå over! Håper du får nyte 2.trimester til det fulle! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå