Gå til innhold

Hester er store de................

Anbefalte innlegg

Skrevet

og femtisdatter synes at jeg er tøff, for idag har jeg klappet to digre eksemplarer:-)

Endelig er hun igang igjen med lidenskapen sin og jeg ble med i dag. Så nå starter kjøringen frem og tilbake, for de fleste vet jo at hestene ikke akkurat bor i gangavstand til byen sånn som oss;-D

Men det er fascinerende å se tenåringsjenta mi håndtere disse digre og flotte dyrene. Hun koser og de koser tilbake. Mens jeg står og holder pusten, for de er så digre. Så nå er vi enige om at jeg skal "tilvennes" hestene, akkurat som en barnehageunge;-D Så får vi se hvordan det går....

Så gikk turen innom Hööks på veien hjem og det ble en dyr fornøyelse... Men alt det gamle utstyret er for lite, så nå har hun ny hjelp, ny sikkerhetsvest, rutete ridebukser, hansker og knestrømper:-) Klar for en ridetur eller ti. Og nå er hun helt yr av glede over at hun er igang igjen:-) Herlig å se engasjementet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er tøff!! Jeg synes det er litt for store :)

Moro med engasjement hos femtisen!! Det hjelper vel på at mammaens lommebok er åpen i hestebutikken, tenker jeg :)

Skrevet

Føler meg tøff ja, og de er virkelig store. Frøkna også måtte innrømme at disse eksemplarene var "ganske" store. Før red hun ponny og de er liksom midt imellom:-)

Hun hadde besøk av ei venninne og kjæresten her i går kveld, vi spiste kveldsmat og hun var helt yr av forventning. Og nesten litt hyper! Gøy med engasjement:-)

Skrevet

Hester er store ja,men akk så pene ;o)

Jeg har fått noen pakker i posten fra den butikken.Å kan ikke si anna enn at pengboka skreik i smerter.....Blir fort dyrt ja....

Gudsjelov er udyret til eldsta på for,så jeg har glemt den mærra jeg.

Men å kunne ri på turer og slikt,det er alle jentera drøm.Nesten alle.

Går så fint atte.Å jeg tror nok hun får deg smitta av hestegleden til slutt.

Da ser vi deg ri inn i solnedgangen på en hvit hest.Blir ikke det kos da??? =)

Skrevet

Hahahahaha, nå fikk du meg jammen til å le høyt!!! Solnedgang, meg og en hest...............eh............kanskje ikke???

Du hadde ledd du også om du hadde sett fjeset mitt igår når jeg hadde en diger foran og en bak i nakken.............freeeeezeeee!!

Skrevet

Hehehe ;o)

Da skulle du se gubben da han skulle vaske hovene på fjording hun hadde på foring her...hehehehe....blir som elefanten som er livredd mus det.=)))) Nei du,jeg skjønner redselen din.Jeg har samme skrekken for edderkoppene der nord.Å di er SVÆÆÆÆRE....

Skrevet

Der ser du! En edderkopp er liten, så den klarer jeg på en eller annen måte og ta meg av. Men en hest derimot..........holder ikke med litt tørkerull eller et syltetøyglass da altså;-D

Elefanten og musa ja, der har du oss:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...