Mor til 3 søte små:) Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Søsknene heter Birk og Sol. Minstemann lå med beina i kryss under ultralyd så vi vil ha både jente og gutte navn klart:) Alternativene vi har snakket om. Har du evt ande forslag? Trygve Trym Sigve Tage Live Sofie(a) Sunniva May(Mai) Thale Erle
prebs Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Tror jeg synes Trym og Thale passer best av dine forslag. Ellers: Sjur Ådne Hans Nils Vetle Mari Ane Liv Helle Agnes
Fallerifallera Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Jeg må få slå et slag for Trygve! Det heter sønnen min nemlig, og vi er så utrolig godt fornøyd med det navnet. Var redd det skulle være litt sånn "gammelmannsnavn", men det passer veldig godt på en aktiv liten pjokk også! Av jentenavn, hva synes du om Ingvild? Synes ellers både Mai, Erle, Thale og Live er veldig fine navn. Ser vi har litt lik smak, morsomt.
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Birk og Sol er flotte navn, som krever en like flott oppfølging. Trygve er et flott navn, men ikke helt samme stil, syns jeg. Hva med Njål Skjalg Sølve Live er flott, men jeg liker enda bedre Liv. Og hva med Åsa Tyra Mali ?
Vannmann35 Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Birk og Sol refererer jo begge til naturen, til bjørk og sol, så synes jo tredjemann også bør få et lignende navn da. Hva med: Ask Tor Eik Vår Vårin Lill Lilja Lerke Liker ellers Sigve og Live best av dine forslag :-)
Snupien Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 Både Birk og Sol har en stavelse (En "klapp") i navnet, så jeg ville nok tenkt på det hvis det var mine navn Trym og Mai er nok mine favoritter av de du nevnte. Men ellers er jo Storm og Vår fine navn også. Lykke til!!
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Synes også Vårin her som det var foreslått, er fint Hva med Ronja? Tenker som i Ronja Røverdatter, Birk og Ronja. Søtt sammen! Ellers syntes jeg Trym og Sofia var veldig fint
Mor til 3 søte små:) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2009 Fikk en del nye tips til navn også som vi likte godt! Ikke lett dette her med navn...
<3tregutter<3 Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Trym og Sunniva synes jeg er kjempefine og passer med de du har fra før!! Har en Brage selv, så foreslår det også, jeg:) Fikk forresten noen tips av deg også, har etterlyst navneforslag til nr 3 selv over her:)
stjernestøv<3bella Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Av guttenavnene liker jeg bare Tage og Trygve. Likte egentlig alle jentenavnene dine, men liker Sunniva og Sofie best Må legge til et jentenavn som ble nevnt før her som er veldig vakkert, og det er Vårin. Har en kusine som heter det og liker det bare finere og finere for hver gang man sier det
tezzie Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 Liker alle jentenavnene dine, men mest Sofia og Erle. Sunniva er også veldig fint. Av guttenavnene må det bli Trym, men jeg vil også forslå Torje og Torjus som jeg syns er tøffe navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå