babymaker skal ha en jente til Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Her er det null hensyn. han flyr ute masse og hjelper lite til med snuppa vår på 2.. og når jeg prøver å si jeg trenger å slappe av litt og er sliten eller kvalm har jeg fått høre: dette har du bedt om selv! Han legger seg kl 3 om natten og står opp i 12 tiden i helgene og jeg har vært oppe med snuppa i 6 timer.. syns vi kunne delt litt mer nå.. Når jeg er sliten brekker jeg meg til jeg spyr og det er ikke så skjeldent jeg setter i gang.. Er så skuffet og lei meg jeg.. flere som har det sånn?
sweet dreaming Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Nei, og du behøver ikke finne deg i det heller. Be han bli voksen og skjerpe seg da det er like mye hans ansvar. Svangerskap e en påkjenning og det er ikke lettere når man har ett barn fra før heller .
Sjokolademonsen m/kul på magen Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 sist svangerskap var jeg ekstremt dårlig. var innlagt på sykehuset to gang pga hyperemesis. Var da alene med ei datter på nesten fire, han pendlet i jobben sin og var borte mesteparten av tiden. Fikk ingen medlidenhet og fint lite hjelp. Nå venter vi nr tre, og han har våknet litt, så jeg har fått masse hjelp denna gangen. Men viss jeg sir jeg er dårlig så kommer han oxo med kommentarer som din mann. Synes at du skal si som sweet dreaming sier. Hvordan var første svangerskapet da? Hvordan var han da?
babymaker skal ha en jente til Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2009 Jeg følte han var mer forståelsesfull og prøvde å gjøre det han kunne den gangen. nå er det ikke noe hensyn for 5 øre. Nå er han ute å spiser med jobben! håper virkelig han koser seg. jeg føler det skikkelig uetferdig! han har vært ute sikkert 8 ganger på 1 mnd og jeg har ikke vært noe sted! vi jobber 5 min unna hjemmet begge to så han har ingen unskyldning med pendling og sånt heller..
Sjokolademonsen m/kul på magen Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Så leit å høre da.. Vet akkurat hvordan du har det.. Forferdelig når de går rundt å har det bra når man ligger der å har det "vondt".. Hva med å bare legge deg på sofaen når han kommer oxo sier du at det er hannes tur til å ta i ett tak, for du er ikke i form. Eller sette igjen lille frøkena hos han oxo ta deg en tur til en venninne eller foreldrene dine for å slappe av. Du må i allefall sette ned foten å si nå er det nok.. Han ville vel ha en til han oxo eller?
mamo82 *2 jenter* Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Her har samboer'n vært veldig forståelsesfull, og er flink til å stille opp. Har også en aktiv to-åring i hus. Dersom jeg styrer veldig mye og blir sliten, er det bekkensmerter og kvalme uten unntak. Dette vet han, og tar hensyn til det. Du får si ham et par alvorsord, for det er ikke meningen at du skal slite deg ut under graviditeten. det blir ikke mindre å styre med etter at nr 2 er kommet til.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå