*tullemor* Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Hei Er det noen av dere som går til Kirsti Gipling? Hvordan er hun i tilfelle? Flink?
liten spire Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 ¨hei holder hun til på sellbakk ? Jeg gikk til en kirsti sist jeg gikk gravid og skal til hun denne gangen også men klarer ikke å huske etternavnet Hun var i hvertfall veldig koselig vet att hun jobber noen dager på rolvsøy også Var nok ikke så mye hjelp i dette hehe lykke til
*tullemor* Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Jah, da må det være ho! For jeg skal til ho på Rolvsøy nemlig Ja, så ho var hyggelig? Er så redd for å få en sur og sær JM.. Men de finnes kanskje ikke? hehe.. Takk for svar
liten spire Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 hehe er nok noen av de sure også men hun jeg gikk til var i hvertfall kjempe koselig hun har alltid tid selv om det er flere som venter så følte jeg aldrig att det var noe stress . tok seg alltid tid til å høre hvordan det gikk meg og magen Jeg skal faktis til henne til torsdagen så da skal jeg sjekke etternavnet hehe nesten litt flaut og ikke huske men men
*tullemor* Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2009 Det høres veldig bra ut! Kjekt å ha noen å spørre her inne asså... Ja, du får sjekke det ut.. Er ikke sånt man går å husker da.. hihi ;P
liten spire Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 bare koselig å kunne svare når skal du til jordmor ?? jeg skll egentlig ikke før i uke 23 men det syns jeg var litt seint så jeg sa jeg ville ha time før. å det gikk helt greit skal til torsdagen er nå i uke 15
*tullemor* Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har ikke bestilt time enda.. Jeg var på kontroll time hos legen for noen dager siden. Så tenkte å drøye litt med å bestille time hos jordmor.. Vet lissom ikke hvor ofte det er vanlig å dra på kontroller heller jeg.. Fersk i gamet Førstefødte, og er i uke 14
liten spire Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 du kan godt bestille time nå for som førstegangsfødene kommer du gjerne fortere til jordmor. tror det er rundt uke 16 Da er jeg litt mere " gammel" i faget venter nr 4 min yngste er ikke mere en 7 måneder så denne siste er ikke helt planlagt men blir kjempe koselig alikevel Har fått time til ultralyd 4 februar så da blir det spennende og se om terminen min blir den samme eller flyttet på , nå så er terminen min 5 juli
SokkeLaila Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 Dere snakker om den samme dama! Jeg går også hos henne! Veldig søt og hyggelig!
liten spire Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 ja veldig hyggelig dame Når har du termin ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå