Gå til innhold

Jordmor i Fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Er det noen av dere som går til Kirsti Gipling? Hvordan er hun i tilfelle? Flink?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

¨hei holder hun til på sellbakk ?

Jeg gikk til en kirsti sist jeg gikk gravid og skal til hun denne gangen også men klarer ikke å huske etternavnet :) Hun var i hvertfall veldig koselig :) vet att hun jobber noen dager på rolvsøy også :)

Var nok ikke så mye hjelp i dette hehe

lykke til :)

Skrevet

Jah, da må det være ho! For jeg skal til ho på Rolvsøy nemlig :)

Ja, så ho var hyggelig? Er så redd for å få en sur og sær JM.. Men de finnes kanskje ikke? hehe.. :)

Takk for svar :)

Skrevet

hehe er nok noen av de sure også men hun jeg gikk til var i hvertfall kjempe koselig :)

hun har alltid tid selv om det er flere som venter så følte jeg aldrig att det var noe stress . tok seg alltid tid til å høre hvordan det gikk meg og magen :) Jeg skal faktis til henne til torsdagen så da skal jeg sjekke etternavnet hehe nesten litt flaut og ikke huske men men

Skrevet

Det høres veldig bra ut! :) Kjekt å ha noen å spørre her inne asså...

Ja, du får sjekke det ut.. Er ikke sånt man går å husker da.. hihi ;P

Skrevet

bare koselig å kunne svare :)

når skal du til jordmor ??

jeg skll egentlig ikke før i uke 23 men det syns jeg var litt seint så jeg sa jeg ville ha time før. å det gikk helt greit :) skal til torsdagen er nå i uke 15 :)

Skrevet

Jeg har ikke bestilt time enda.. Jeg var på kontroll time hos legen for noen dager siden. Så tenkte å drøye litt med å bestille time hos jordmor.. Vet lissom ikke hvor ofte det er vanlig å dra på kontroller heller jeg.. Fersk i gamet ;) Førstefødte, og er i uke 14 :)

Skrevet

du kan godt bestille time nå for som førstegangsfødene kommer du gjerne fortere til jordmor. tror det er rundt uke 16

Da er jeg litt mere " gammel" i faget :) venter nr 4 :) min yngste er ikke mere en 7 måneder så denne siste er ikke helt planlagt men blir kjempe koselig alikevel :) Har fått time til ultralyd 4 februar så da blir det spennende og se om terminen min blir den samme eller flyttet på , nå så er terminen min 5 juli :)

Skrevet

Dere snakker om den samme dama! ;)

Jeg går også hos henne!

Veldig søt og hyggelig!

Skrevet

ja veldig hyggelig dame :)

Når har du termin ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...