ApriIbaby Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Og kan jeg bruke en bagveske som er Slank ( ca 10 cm i bunn) og kanskje 40 x 50 cm stor? Den skal jo ikke være sprengfull. kan jeg ha med våtservietter (sprit) i en liten boks fra apoteket som er ca 10 cm høy? Kan jeg ha med løse batterier? Hva kan jeg ikke ha med. Vet om flytende væske da
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 "Endringer i maksimal størrelse for kabinbagasje til 56 cm x 45 cm x 25 cm., men med mulighet for visse unntak for for eksempel musikkinstrumenter." Regner med batterier er greit (det går jo fint når de er inni noe annet) men må kanskje vise uoppfordret? http://www.aftenposten.no/reise/article1568740.ece
ApriIbaby Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Da bør baggen kunne duge. Ingen problemer med kompaktkamera vel?
It's all about me Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Kamere, batterier og våtserietter er greit. Reiser du med små barn kan du ha med mat og drikke til de i ubegrenset mengde. Lepomade, kremer, gloss og annen sminke mange vanligvis har i veska må du legge i en gjennomsiktig pose. Maks 10 stk i hver pose, og hver ting kan ikke være på mer enn 100 ml.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Du finner det meste av informasjon på avinor.no Bortsett fra strikkepinner, det sto faktisk ikke så det mailet jeg de og spurte om, selv om svaret egentlig sa seg selv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå