Gjest Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Klarer ingenting som lukter,blir bare forferdelig kvalm av det.klarer ikke bruke parfyme el sminke i det hele tatt og har bedt mannen også kutte ned på deoen..hehe:D ellers holder jeg meg unna...haha.. Merkelige greier...OG slitsomt...
meg & to små vampyrer Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 kjenner den der du. Jeg har ganske plagsom god luktesans til vanlig også, men nå er det jo ekstremt. sluket på kjøkkenet lukter, kan lukte oliven kuttet i en annen etasje osv. he he:)
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Hehe...ja det er helt ekstremt hva jeg klarer å lukte for tida. kan ikke huske det var så ille de andre svangerskapene,men andre ting var kanskje verre da.så noe skal det jo være. Mannen sier hvertfall at jeg ikke er så hormonell denne gangen *fnis*,så det får jeg tolke som positivt :)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 hihi.p godt å høre at det er flere som har luktesans av en annen dimensjon. jeg bor i en sokkel-leilighet i et hus der det er to sokler vegg i vegg. forleden kveld kunne jeg lukte at naboen poppet popcorn! jeg ringte til og med å sjekket om det stemte. JADDA, vi fikk oss en god latter:D naboen er også gravid, så hun kjente seg godt igjen:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå