proud mama Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 hei hei jeg har nettopp kjøpt El tester fra billigetester.no. Hva er deres erfaringer? viser den når dere har El eller? Mvh
Bare™ Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Ifølge de så har jeg fjerde dagen med EL nå... Ikke veldig optimistisk lengre jeg nå..
proud mama Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 så du har like sterk strek eller sterkere strek enn kontrollstreken? jeg var så fornøyd i går da jeg fikk opp to streker å så leser jeg at den MÅ være like sterk eller sterkere for å gjelde. håper for din del at de viser rett. Lykke til videre
EliseAAA Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Heisann Jeg har også akkurat bestilt tester fra billigetester.no Noen som ver om det tar lang tid før en får de? Bestilte for nesten en uke siden...
proud mama Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2009 hei! Jeg bestilte på fredagen og fikk dem i posten i går. så det tok bare 3 dager! ble veldig voverrasket over rask service! Fikk mail både at ordren var pakket og sendt:)
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har vært fornøyd med de, har brukt stav denne gangen og strimmel før i tiden. Du må bare huske at begge strekene skal være like sterke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå