Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å plutselig ikke tåle melk? Kjenner jeg blir rar i magen når jeg drikker det og ender opp med å gå på do kort stund etterpå. hehe lakserende melk:P eller kan det være noe annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Allergier kan komme så plutselig, men siden du er gravid bør du høre med legen for å være sikker.

Skrevet

Jeg tåler melk, men jeg tåler ikke is, når jeg går gravid. Gjore ikke det med første heller. Får mage knip og flyr på do, og for å si det sånn, så er det ikke fast..hehe! Og dette skjer hver gang jeg spiser is, har testet det ut! Ellers er jo gravide veldig ustabile i magen!

Min datter derrimot tåler ikke melk (melke protein) så for din del håper jeg ikke du har fått/er det! Er melk i så å si ALT!!

Lykke til!

Skrevet

jepp, det heter svangerskapsmatintoleranse. og det har jeg fått til gangs!!! var sykemeldt i 5 uker fordi jeg ikke klarte holde maten i magen. til slutt, etter masse om og men, fant legen ut at jeg ikke tålte rødt kjøtt og melkeprodukter. dette var 4 mnd ut i svangerskapet. nå er jeg i uke 34 og tåler fremdeles ikke disse matvarene. jeg gjør som du, løper på do innen rimelig kort tid, med sinnsyke magesmerter. vi får trøste oss meg at det går som regel over etter fødselen. du får bare holde deg unna melk. jeg har gått over til laktoseredusert melk. det funker fint og smaker det samme:)

Skrevet

Jeg tåler melk og melkeprodukter osv. Men.. spesielt nå som jeg er gravid tåler jeg ikke å spise OG drikke melk. Spiste cornflakes i går kveld og spydde som en gris en stund etterpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...