Nr.4 i april :) Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Hvor mye kan man drikke, jeg må ha minst en kopp om dagen, kanskje to. Er vel ikke skadelig for fosteret ??
Månefeen ♥ Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 jeg er egentlig veldig glad i kaffe, da skal den helst være sterk. Men kaffe er noe jeg har fått helt avsmak på etter jeg ble gravid, t.o.m lukten gjør meg dårlig
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har tatt meg en latte noen få ganger i mnd. Men jeg drikker te og det er koffein i det også.... Jeg prøver å ikke drikke så mye, så 1-3 kopper i uka max for min del!
Underveis --> Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Er 29+6 i dag og har drukket minst en kopp kaffe hver eneste dag i hele svangerskapet. Noen dager er jeg på kafè og da blir det jo en latte også, og noen ganger er jeg på besøk og drikker et par kopper der. Junior har det flott i magen alikevel han ;-) http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.1315013
♥ DAME Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Jeg drakk ca en litt liten kopp frem til uke 12-13. Etterpå har jeg gått opp til to kopper dagen. Men vi har en stor boks som vi blander 50-50 vanlig friele OG koffeinfri kaffe )) Det er lurt ))
moder3 Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Husker fra forrige svskap at det ikke skulle være farlig før en var oppe i 8 kopper om dagen.. drikker vel et par kopper pr dag ja.
sweet dreaming Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Ca 2 kopper om dagen, gjorde det i forrige svangerskap også. itilegg til cola....
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har lest et sted at de som har hatt spontanaborter bør drikke maks 2kopper kaffe om dagen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 Drakk ingenting med koffein i i begynnelsen- kaffe, te, pepsi max, cola etc-, men nå hender det jeg tar en kopp kaffe de dagene jeg er på jobb (ca 3 dager i uka).
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 Det er altfor mye hysteri ang. det å gå gravid. Tenk på hvordan det var før i tiden... Da drakk og spiste de hva de ville... Eller ikke lengere tilbake i tid som da vi selv var dem som lå inne i magen..
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #11 Skrevet 6. januar 2009 Ja jeg koser meg med 2 kopper kaffe om dagen, samme som forrige gang:)
syngejente Skrevet 6. januar 2009 #12 Skrevet 6. januar 2009 jeg klarte ikke kaffe de første 4 mnd.det smakte annerledes!! Jeg er glad i kaffe ,men ingen kaffekjærring!! Nå drikker jeg ca en kopp hver dag.Kanskje to hvis jeg er på besøk eller kafe.Har melk i kaffen!! Drikker mye vann og te uten kofein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå