Gå til innhold

jeg er 20 år og en god mor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 21 da jeg fikk min første og 25 nå og skal ha nr 3. Jeg er og en god mor, men nå får vi sikkert pepper vi som ikke er fyllt 30!

Skrevet

Jeg er 20 år å, å en kjempe god mor til min lille prins :)

Skrevet

Jeg er 22 år. Innen en måned er jeg nybakt mor.

Håper og tror at jeg også vil bli en god mor.

Skrevet

Jeg var 20 og ei god 2 barnsmor, så det tror jeg da så gjerne

;)

Skrevet

Jeg er 22 og tobarnsmor uten utdannelse utover videregående. Da kan jeg jo ikke regnes for å være en god mor, for det har dib bestemt :)

Skrevet

Vennligst definer begrepet god mor.

Skrevet

Ei god mor er ei mor som setter barnet foran sine egne behov.

Skrevet

Ei god mor er ei mor som er tilstede for barnet sitt, og som gir det masse kjærlighet.

Skrevet

Det var en god definisjon på en god mor! :) For er det noe vi gjør så er det jo det! :)

Skrevet

Ei god mor setter ikke alltid barnet foran sine egne behov. Alt med måte

Skrevet

Og hvor leste du ordet "alltid"?

;)

Skrevet

Jeg er en jente på 22år har en datter på 1år, jeg er en god mor for datteren min :)

*Tenker alltid på hennes behov og bruker så og si all min tid på henne.

*Gjør det beste jeg kan for å gi henne det hun trenger av materielle ting og av kjærlighet.

*Elsker jenta mi uendelig mye og kunne gått igjennom hva som helst for henne :)

Har ikke ferdig utdannelse, men jeg begynner på skole igjen til høsten :)

Så om 3-4 år så er jeg utdannet Kunst og kultur historie Lærer :D

Skrevet

En god mor trenger ikke bekreftelse fra andre på en anonym side om de er eller ikke.

En god mor stoler på at de gjør det de syns og tror er det beste for sitt barn.

En god mor har overhode ingen ting med alder eller lønn og gjøre.

En god mor tenger ikke forsvare seg,en god mor trenger ikke hevde seg,en god mor er DERE!

Hilsen en god mor med sine feil innimellom.Ingen er perfekte tross alder,utdannelse eller med en partner.

Jeg er en god mor og gjør så godt jeg kan.

Skrevet

Jeg er en helt grei mor egentlig! Ikke verdens beste og ikke verdens værste! :-) Jeg blir sliten, river meg i håret, forsover meg noen ganger, glemmer noen ganger grønnsaker til middagen, kan bli grinete når jeg for n'te gang har prøvd å legge mini som baaaare stikker av.. Dessuten så sa'a "faen" her om dagen! :-S

Men hun får masse nuss hver dag! :-) Hun sier "takk for maten" når hun har spist og "esser deg, mamma" før hun legger seg. Hun kommer løpende mot meg når jeg henter hun i barnehagen å roper "mamma miiiiiin" med verdens største smil! :-) Hun synger og hun leker, hun er trygg, omsorgsfull og så selvstendig at når'a syntes hu har tissa for mye i bleia si så går hun inn på badet, kler av seg og tar på seg en ny up'N go! Vi er mye ute å leker i frisk luft, vi pusser tenner hver kveld, vi har tak over hodet og love is in the air!!

Jeg gjør så godt jeg kan. Og enda litt til! Og noe riktig må jeg ha gjort for at jeg har en så fantastisk datter! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...