Gå til innhold

Brunlig utflod.. noen som har opplevd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 5+3 uker på vei. Har hatt brunlig utflod i litt over en uke. Variere litt i mengde fra dag til dag. Men ser det stortsett bare når jeg tørker meg. Er det noen som har opplevd det samme og at alt hat gått bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann du :)

Æ hadde brunlig utflod i uke 6, varte i ca ei uka..blødde åsså litt etter samleie.. :) E 8+5 idag, å alt e i orden! Du kan blø omtrent som en vanlig menstruasjon uten at det treng å være nåkka galt, å mange blør litt gjennom heile svangerskape.. :) Ikje vær engsteli du, d går sikkert bra! :)

Skrevet

Takk for svar!

Skal prøve å tenke positivt:) Lett å bli bekymret når det er første gang og ikke alt går etter boka.. men skal til UL 14/1 og håper å få se hjertelyd da!

Skrevet

Hehe, veit akkurat ka du meine..e min aller første gang åsså, så fikk litt panikk! Men d gikk jo heilt fint likavel.. :) Så spennanes me UL da! Lykke til! :)

Skrevet

Jeg hadde det fra dagen jeg testet positivt, ca uke 4, til rundt uke 11.

Var dritskummelt, og jeg var kjempebekymret, men jeg har heldigvis en flott fastlege som gav meg henvisning til gynekolog. Var der på UL i uke 7, 9, 12 og 15.

Er nå i uke 25, og såvidt jeg vet står alt bra til:)

Lykke til, det går nok kjempebra, skal du se :D

Skrevet

Jeg har hatt småblødninger helt fra IKM. Har blitt mindre nå (7 uker på vei) men hadde det samme også i forrige svangerskap. Har ikke sjekket det ut, men har legetime om en ukes tid og regner med at det skal roe seg. I og med jeg hadde det samme forrige svangerskap så har jeg ikke blitt nervøs for dette. Har lest at ca. 30 % av alle gravide opplever blødninger i 1. trimester - så jeg tro nok at vi alle kan ta det med ro.

Har også lest at det man evt. skal følge med på er friskt nytt rødt blod. Sortbrunt blod er som regel gammelt blod som er "lagret" menstruasjonsblod ell. som kommer ut uten at det har skjedd noe farlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...