Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 ... tar "sit-ups"? Når han ligger på ryggen løfter han ikke hodet opp, han ruller som regel bare rundt på magen og ligger der å flyr:/ Når jeg har ham i fanget og vi tuller, så kan han løfte opp hodet og prøve å komme seg opp i sittende, men ikke når han ligger alene... Hvis jeg holder ham i hendene drar han seg opp veldig bra. Han er sterk i nakken og ryggen når han ligger på magen,løfter seg veldig bra opp og kan ligge kjempelenge med strake armer... han sitter heller ikke alene, brekker over i hofta hver gang jeg prøver å sette ham ned... han er 6 mnd og ei uke gammel. og han har hatt beina i gips eller skinner hele livet,har det noe å si på akkurat denne utviklingen? hilsen ei bekymra førstegangsmor:(
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jenta mi er like gammel som din. Hun har så vidt begynt å løfte hodet i liggende stilling. Ellers så gjør hun det samme som gutten din. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, jeg gjør ihvertfall ikke det. Vi skal på kontroll i morgen så da får vi høre hva de mener.
Daglilje Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Neida det er ikke uvanlig Min gjør heller ikke det, og han er litt over 7mnd. Jeg spurte om det samme her på dib for en stund siden, og fikk som svar at det var svææært uvanlig..så jeg ringte helsesøster som sa at det slett ikke var noe å bekymre seg over. Det er ikke unormalt at de små ikke kan det
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2009 pjuh, nå blei jeg litt letta;) er litt småpanisk når det gjelder dette med å henge etter pga gipsinga og slikt, og jeg ser jo nesten HVER dag sånne innlegg om at babyen tar "sit-ups" og kommer seg opp i sittende alene fra de er litt over 5 mnd... huff, skulle ønske jeg ikke sammenlignet hele tiden!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 her er snuppa 8 mnd, ho har akkurat lært å sitte.... men blir mer og mer stødig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå