Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier man å ha med kjæresten sin på 1. kontroll og tidlig UL? Eller er det vanlig å dra alene? ny i gamet...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurte jeg også på, skal ha time neste uke. Dama på legekontoret sa at jeg gjør som jeg vil da jeg spurte, så tror kanskje jeg skal ta ham med. Det gjelder jo oss begge å få vite om alt står bra til!

Skrevet

Samboeren min ønsket å være med, og jeg ville veldig gjerne ha han der også. Var utrolig hyggelig å få et kyss og en klem når vi så hjertet slå for første gang i dag:)

Skrevet

Min var med med førstemann men ikke andre og blir ikke med når jeg skal neste uke.Synes det er greiere å ha han med på ultralyden.skjer jo ikke så mye på første kontroll..

Skrevet

Takk for svar:) Aner jo ingenting. Da tar med meg samboer på tidlig UL neste uka så han får en liten følelse av hva som skjer:)

Skrevet

Sambo skal være med på 1. kontroll for som han sa "det kan jo hende jeg lurer på noe jeg og...". Skal på tidlig privat ul på fredag og der skal han ikke være med, men når jeg skal på ordinær ul da håper jeg han vil være med :)

Skrevet

Lykke til på fredag:) Skal på tidlig UL neste tirsdag, tror jeg tar med kjæresten min da. Er 6+1 idag, så er akkurat 7 uker da:)

Skrevet

1 svangerskapet mitt var min samboer med på ul men ikke noen legetimer, men han var med på noen av møtene til jordmora.

trur de blir sån denne gangen også :-D

Skrevet

Kjæresten min var med meg på kontroll og tildlig UL, og det var vi begge to veldig glad for etterpå!! :-) Men det er såklart opp til en selv..

Skrevet

Samboeren min har vært med på alle ul, men ikke legetimer. Er veldig godt å ha noen der dersom ikke alt er som det skal. (det skjedde første gang med meg desverre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...