ltn :) Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 har ei jm som jeg ikke liker i det hele tatt, ho tar ingen ting av det jeg sier seriøst og mener jeg overdriver. me mine to første som kom 3 og 2 uker før termin fikk jeg vite at foster vannet var veldig skittent og hadde jeg gått mye lenger kunne det endt tragisk. dettte har jeg fortalt jm om og spurte henne i går om ikke hun kunne sjekke meg og kansje strippet meg sånn at babyen kan komme snart er 39,4 i dag. men nei dette kunne hun ikke gjøre for det var jo å sette igan alt og det ville hun slettes ikke gjøre førr jeg var godt over 2 uker jeg blir så sint skjønner hun ikke at jeg er bekymret. måtte bare klage litt i dag.
Hakkamella Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Kontakt fastlegen din eller evt føden. Kanskje det hjelper bedre siden jm er så motvillig
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Helt enig med Hakkamella her. Unngå jordmora for enhver pris. Ring heller føden. De har jo allerede historikken din.
Itsrejk Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Enig med de andre. Ring Føden, forklar hvor urolig du er (og hvorfor) - og be om å få komme inn til en kontroll/hinneløsning på poliklinikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå