Yo&La+spire Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 og hvor mange poser har dere i uken (hvor mange i familien)? Vi har max 2 poser i uken med restavfall og er to voksne og et barn (22mnd) Kommer nok ikke til å måtte betale noe mer nei, men regner med at mange må det.... Forøvrig virker det som et bra miljøtiltak.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 ny hva? er dette kanskje lokalt?
Yo&La+spire Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Hehe..litt korttenkt der ja....det er nok bare i Bergen (og noen kommuner rundt?)...Den er heller ikke iverksatt overalt, men stod om det i BT idag...
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Sånn søppel- og kildesortering varierer fra kommune til kommune ja, så ikke så lett for alle å mene noe om det, hehe.
Koala *g07* Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Kommunen jeg opprinnelig kommer fra har veldig bra kildesortering. Det er veldig synd at ikke alle har det, og spesielt storbyene. I den kommunen er det avfallsdunk for mat, papp og papir, og diverse. Samtidig kan man samle all plast til eget avfall, og selvsagt glass og metall. Dette utgjør jo masse av avfallet. Det tar heller ikke enkeltindivider spesielt mye lenger tid å sortere. Så synd ikke alle har slik sortering.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 hehe... jeg kjønte nesten at det var bergen. det er vel ikke så mange andre steder som sier boss i stedet for søppel?... hehe
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Synes søppelordningen her er fortreffelig, men den er veldig ulik deres innbiller jeg meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå