Gå til innhold

Hva synes dere om den nye bossordningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor mange poser har dere i uken (hvor mange i familien)? Vi har max 2 poser i uken med restavfall og er to voksne og et barn (22mnd)

Kommer nok ikke til å måtte betale noe mer nei, men regner med at mange må det....

Forøvrig virker det som et bra miljøtiltak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ny hva? er dette kanskje lokalt?

Skrevet

Hehe..litt korttenkt der ja....det er nok bare i Bergen (og noen kommuner rundt?)...Den er heller ikke iverksatt overalt, men stod om det i BT idag...

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Sånn søppel- og kildesortering varierer fra kommune til kommune ja, så ikke så lett for alle å mene noe om det, hehe.

Skrevet

Kommunen jeg opprinnelig kommer fra har veldig bra kildesortering. Det er veldig synd at ikke alle har det, og spesielt storbyene. I den kommunen er det avfallsdunk for mat, papp og papir, og diverse. Samtidig kan man samle all plast til eget avfall, og selvsagt glass og metall. Dette utgjør jo masse av avfallet. Det tar heller ikke enkeltindivider spesielt mye lenger tid å sortere.

Så synd ikke alle har slik sortering.

Skrevet

hehe... jeg kjønte nesten at det var bergen. det er vel ikke så mange andre steder som sier boss i stedet for søppel?... hehe

Skrevet

Synes søppelordningen her er fortreffelig, men den er veldig ulik deres innbiller jeg meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...