Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Skal laste ned musikk, så trenger favorittsangene deres :-) Listen min ser sånn ut: 1)Cat Stevens - Morning has broken 2)Pink Floyd - Shine on you crazy diamond 3)Don McLean - Vincent 4)Grateful dead - Ripple 5)Ben Folds five - Magic
cherry coke Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Vanskelig, men her er noen av mine favoritter: Kiss- Love Gun David Bowie- Space Oddity Dolly Parton- Jolene Tom Petty- Mary Janes last dance Chingon- Malagena Salerosa Mye blandet, men har ørten andre favoritter. Dette var et ørlite utvalg.
Lilith Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Takk for tips om Mary Janes Last Dance, cherry coke. Den var fin:-)
Lilith Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Hmm, nå har jeg sittet her en stund og forsøkt å lage en liste, men å velge ut kun 5 er rett og slett umulig! Alltid på topp: David Bowie - Sweet Thing/Candidate/Sweet Thing (Reprise) og så er det vel 30 - 40 til å velge mellom, listeplasseringen ville variert fra dag til dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå