Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 jeg har glemt og skite bleie på dattera mi, pleier og gjøre det hver søndag, men med jul og alt dette har jeg helt glemt det... jeg kom på det nå, og da satt bleien skikkelig fast.. ringte legen og han sa dette er helt normalt, og jeg bare kunne skjære den vekk med kjøkkenkniven... puh ble jammen glad, da han sa dette ikke er unormalt... jeg pleier faktisk og være veldig flink med henne... hun får en flaske sur melk hver morra, og kansje en jokolade på kvelden. hun er 11 mnd foresten. hun har hundegård hun pleier og få løpe rundt i.. eller krabbe da, og gode barnevakter.. (hybelkaniner og bikkja) men det jeg mest lurte på, jeg har sååå lyst og drikke litt i dag, tror du snuppa klarer seg her uten meg i dag.. tenker på det såret hun har på rumpa vettu... hu sover nå da, men det er vel pga all den valiumen hun fikk.... kAnsje jeg burte bli hjemme i dag?? vil jo ikke bli betraktet som en dårlig mor... men hu har jo som sagt bikkja og hybelkaninene til og passe henne... kan vel ikke bli tryggere en det?
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Hybelkaniner er supre som barnevakt ja ) Ta deg en skikkelig fylla, går så bra atte.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 FY SØREN SÅ SYYYKT DÅRLIG INNLEGG! Skal det være morsomt?! Jeg vemmes av slik dårlig humor!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 så utrlig godt og høre... da gjør jeg det jeg=) HI
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Fy faen så barnslig. Jeg pleier vanligvis å ikke svare på idiotiske innlegg, men du er så forbanna barnslig at det er neste til å grine av. Og siden du sikkert er så forbanna dum så skal jeg fortelle deg at jeg griner ikke over innlegg men hvor dum og lite du har å gjøre.. Håper så virkelig på at du ikke har barn og ALDRI for heller.. Dumme menneske... Tragisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå