Gjest Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Er det flere som er plaget med dette? Vi har sånn smålig begynt med litt sex for å kanskje kanskje prøve å sette i gang fødselen litt ( Termin denne uka, så kjenner meg rimelig lei og fødeklar) men ender bestandig opp med å ha nedpress og så vondt der nedi at jeg ikke får sove.. Men er det noen som vet om det liksom er disse smertene som evt kan sette i gang rier? Noen som har erfaring med at sex faktisk hjelper? Sist gang var vi liksom ferdig med å "ha oss" i halv ett tiden på natten, da jeg endelig hadde klar å sovne noen timer, og våknet igjen halv ti på formiddagen var smertene enda der.. Ikke like sterke men. Igår kjentes det bare ut som hodet til ungen var på tur ut halve natten.. huff
Tomaten Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg også føler det sånn etter vi har hatt sex.... og har egentlig hatt det sånn en stund... men er ikke mer enn i uke 30 jeg... Jeg tror det blir hovent der nede når man har hatt seg, fordi det blir mer blodfylt... er hvertfall det jeg har tenkt det kan være.... er ikke noe behagelig, kjennes ut som jeg sprenger noen ganger... Tenkte jeg skulle høre med jordmor nestegang, og høre evt hva det skyldes:) Du har nok født innen den tiden håper jeg, masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå