Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 var hos gyn i dag,og fikk bekreftet at jeg har abortert. jeg var veldig sikker på at jeg hadde gjort det,så kom ikke som noe overraskelse. men skikkelig trist for det....håper jeg kommer fort tilbake her og at det går bedre da. lykke til alle sammen:)
CiljaS Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Lykke til! Jeg mistet 2 ganger i fjor høst og er nå gravid igjen. så det går ofte fort!
Alle oss:) Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Så trist!! Krysser fingrene for at det ikke går lang tid før du er her igjen:)! Lykke til!
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Uff så trist...føler med det...masse lykke til neste gang. Håper du kommer fort tilbake:))
DenSatt! Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Triste greier! Jeg er tilbake her nå etter SA i oktober. Du blir sikkert fort gravid igjen. Lykke til!
*stine j-g-j *har født* Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Hei og hå! Jeg hadde SA i slutten av november. Ble gravid igjen med en gang - rakk ikke å få igjen mensen igjen. Tenk positive tanker, prøv å være avslappet i kroppen så går det helt sikkert kjapt til du er her igjen:). En trøst er jo at det ofte er "noe" med de embryoene som kroppen selv støter ut - er kroppens egen måte å ordne saker og ting på.
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2009 tusen takk for tilbakemeldingene:) håper virkelig at jeg kommer fort tilbake igjen:) jeg har tenkt på det om jeg kan bli gravid igjen nå med engang..trodde jeg måtte ha mensen først jeg da. men tydligvis ikke;) men når kan jeg forvente mensen nå? på samme tid som jeg skulle hatt det denne måneden?
sjokobaby Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Uff, dette var kjempeleit og jeg føler så inderlig med deg! Selv om det kan virke som det går bra med de fleste som blir gravide uten å ha hatt en menstruasjon først, så anbefalte legen min meg likevel om å ha en mens først. Tror det er fordi da er man sikker på at livmoren har fått tømt seg for alle rester etter graviditeten, og fordi da får slimhinnene tid på å klargjøre seg på å ta imot en ny spire. Så jeg valgte å vente til jeg hadde hatt en menstruasjon før jeg satte i gang med prøving igjen. Tror det er vanlig å få igjen mensen ganske kjapt, for meg gikk det 5 uker. Kan hende du har nytte av å besøke forumet for ufrivillig abort. Der er det hvertfall mange som er/har vært i samme situasjon som deg, vet hvordan du har det, og kan gi deg gode svar. Trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå