♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Da var det min tur til å "bytte forum" fra 2. til 3.trimester. Helt utrolig hvor fort tiden har gått, samtidig som det føles som en evighet siden den positive testen :-) Jeg ser frem til disse siste 12 ukene med masse glede, og litt gru. Som førstegangs vet jeg jo ingenting om hva jeg går til egentlig, spesielt ikke når det gjelder fødselen. Men vi kvinner er jo skapt for å føde, så jeg regner med at det går bra, hehe ;-) Jeg lurer på de utroligste ting da, både ang fødselen, tiden før og tiden etter, men jeg finner vel ut av de etterhvert :-)
Liljekonvall<3 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Termin samme dag vi da! Flytter over hit i dag jeg også! Skummelt hvor fort det har gått! Er førstegangs selv, så jeg må si at tankene surrer mye angående fødsel. Men jeg tror nok ikke at man er forberedt uansett hvor mange fødsler man har bak seg.. ingen fødsler er jo like! Dette kommer til å gå kjempe fint skal du se! Lykke til med siste innspurt! =)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Så gøy !! :-) Skal prøve å følge litt med deg da ! Nei, du har helt sikkert rett. Man er nok ikke forberedt, uansett :-) Lykke til med siste innspurt du også ! =0)
Liljekonvall<3 Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Har forresten byttet nick.. (gammelt nick: venter i spenning<3) Morro å kunne sammenligne med en som er like langt på vei! hilsen
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2009 OK, da skal jeg huske det, lillegutt i magen :-) (som venter i spenning, hehe)
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Melder meg inn her jeg da :-) Dette er min nr 2. Synne er 1 år og 7 mnd og skjønner ikke mye av det som skjer. Vi vet forresten at nr. 2 blir en gutt - og han skal hete Peter :-)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. januar 2009 Velkommen og gratulerer med lille Peter som er på vei :-) Jeg vet nå at vi får jente, men navnet er hemmelig (har lovet sambo å holde munn, hehe) Lykke til videre, kanskje vi "snakkes" her inne :-)
mamma til Eirik 7 mnd :) Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 Samme dag jeg også. er og 1 gangs fødene så vet ikke hva jeg går til. bli en spennende opplevelse. nå må man jo virkelig begynne å tenke på barnevogn å slikt utstyr, har utsatt det hele tiden, for det er jo så leeeenge til. men nå er det plutselig ikke så lenge til aleikevel. Lykke til til dere=)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2009 Ja, dette er spennende ! :-) Hehe, nei, det er ikke lenger så lenge til - tiden går jammen fort. Barnevogn er innkjøpt for en god stund siden, fordi vi fant en bra brukt en på tinde.no til en veldig snill pris. Da var det bare å slå til. Vi har også kjøpt litt annet pga gode salg etc, men mangler fremdeles veldig mye. Jeg er liksom ikke helt der ennå at det føles naturlig å kjøpe inn masse. Litt rart i grunnen... Lykke til til deg også delfino ! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå