Gå til innhold

Hadde dere barbert vekk alt håret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. på hue hvis typen deres tente seksuelt på skinna jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke? Selv om dere hadde oppfylt hans største ønske om dere gjorde det?

Skrevet

Nope, aldri!!!

Han hadde nok ikke tent på meg etter det, sexy eller ikke.. jeg hadde ikke kledd det!

Skrevet

Ehm, nei.

Da hadde jeg funnet meg en annen, eller tatt på ei badehette innimellom, for å la han ha den lille gleden en gang iblant.

Evt bedt han skjerpe seg.

Skrevet

Absolutt ikke.

Skrevet

Nope.

Men jeg hadde gjort det om feks en av ungene fikk kreft og måtte begynne på cellegift og mistet håret.

Skrevet

Nope, er såpass forfengelig at håret betyr endel. Hadde ikke turt å vise meg i offentlighet skinnet. Usj...

Skrevet

badehette hørtes jo sexy ut:p

Skrevet

Kan jo bruke lue nå på vinteren.

Skrevet

Du kan da ikke sammenligne ett barbert hue med en badehette? Ærlig talt.

Bedt han skjerpe seg? Man kan vel ikke styre hva man tenner på?

Betyr virkelig hår så mye for dere? Man kan da være pen uten hår på hue? Er jo noen som frivellig barberer hue. Er jo noen som kler det.

Skrevet

Ville ikke gjort det fordi han syntes det var sexy, men fordi jeg liker å være barbert på hodet. Betaler penger for å bli kvitt håret jeg! :)

Men mannen min synes jeg er bare fin og sexy uten hår, så det får jeg som bonus! hi hi :)

Skrevet

Både fin og sexy skulle det stå da!

Skrevet

Så kult! :) Jeg er ofte barbert på hue. Syntes det er veldig deilig å ha det sånn og samboeren digger det. :D Men viser meg ikke sånn offentlig. Liker ikke alle blikka jeg får. Hadde det bare vært mer vanlig.

Skrevet

nei...

men jeg har barbert alt hår på ben og mus, fordi han liker det...(og jeg også)

Skrevet

Hehe nei aldri. Men det er fordi fasongen min på hodet mitt ikke kler det. Er stilig på dem som passer det:)

Skrevet

Nei, nei, nei!

Ta heller alt der nede

Skrevet

Hadde det vært hans ultimate drøm, så hadde jeg kanskje det. Men jeg ser for meg et lite forklaringsproblem ovenfor familie, da jeg alltid har hatt langt hår. (og jeg hadde neppe turt si årsaken:). Tviler på jeg selv hadde følt meg så sexy, så det er ikke sikkert den ultimate drømmen hans hadde blitt oppfyllt likevel, det er noen ganger bedre med drømmen:)

Håret vokser jo ut igjen, og jeg er glad i luer:) Men heldigvis har han ingen slik drøm, puh. Jeg har oppfylt hans ultimate drøm, og jeg fikk attpåtil beholde håret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...