Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 1. Var du fornøyd med din jordmor? 2 Husker du navnet? 3. Ung eller gammel jormor?
Krøllefrøken Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 1. Utrolig fornøyd, kunne ikke vært bedre! Ei fantastisk dame som gjorde fødselen til en fin opplevelse, selv om jeg er livredd sykehus, sprøyer, leger, blod osv. Vil gjerne ha henne neste gang også! 2. Husker navnet ja... 3. Ikke veldig gammel, rundt 35 tenker jeg.. kanskje litt eldre.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Jeg hadde verdens beste jordmor!! Ei ung dame, kanskje i 30årene som jeg fremdeles husker navnet på ja
It's all about me Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 1. Ja, andre gangen var jeg super fornøyd. 2. Husker ikke navnet, menkan fort finne det ut. 3. Midt på treet.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 1. Ja 2. Tine ... husker ikke mer 3 Ung 4 Var ¨på KK
Fullrulle86 Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Super fornøyd:o))))) Husker hele navnet, tilogmed mellomnavnet hun aldri brukte hehe... var vel sånn i 30- åra:o) kommer til å spør etter henne neste gang:o)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 kanskje man kan skrive fødested også??
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 1, Nja, fornøyd og fornøyd, så henne ikke mye, var for det meste alene, hun var der kun når hun skulle feste på ctg og i de 3 kvartere jeg pressa ut ungen, ellers så vi ikke snurten av henne, må si at fra da jeg kom på sykehuset og til babyen var ute så tok det bare 2 timer og 3 kvarter så gikk fort da. Men hun var flink til å forklare ting når jeg skulle presse da, for jeg pressa helt feil..hehe..hadde jo aldri født før. Men veldig dårlig oppfølging etterpå, skjedde en del ting under fødselens om jeg fikk vite av helsesøster etter 6 uker, så de sa ingentign til meg. 2. Var noe med Britt, hun var svensk og innleid trur jeg. 3. Hun må ha vært over 50 trur jeg.. 4. Fødte på gamle ahus
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 1. Jeg hadde 2 jordmödre i löpet av tiden födselen varte. Den förste var mye bedre fölte jeg, viste medfölelse, strök meg på kinnet etc etc.. Den andre som kom på neste vakt var profesjonell men litt "kald".. 2. Husker navnet på den andre, men litt usikker på den förste... :S 3.Begge to var eldre, hun förste var ca 60 år tror jeg og den andre var vel i begynnelsen av 50-åra...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 1, Ja kjempe fornøyd, vil ha henne neste gang og. 2. Bente 3 30 kanskje
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #12 Skrevet 6. januar 2009 Jeg hadde to supre jordmødre! : ) Husker bare navnet på hun siste, som tok i mot sønnen min. Hun var vel ca 50 år tenker jeg. Hun andre litt yngre. Jeg ble nesten helt overveldet av hvor mange flinke og koselige mennesker som jobbet der. Ville helst bare bli på sykehuset, for jeg følte meg så veldig usikker på alt... Kun ei bitchy kjærring, som var veldig kald..... Hun var vel sånn barnepleier eller hva det heter... Og selvfølgelig var det hun som var på vakt når tårene kom....: /
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #13 Skrevet 6. januar 2009 1. JA! Hadde flere, da jeg var der en stund, men de to siste var FANTASTISKE! 2. Merete og Elin 3. Merete var ca. 38-40, Elin 27
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #14 Skrevet 6. januar 2009 1. Ja. Hadde ei koselig jordmor som gjorde sitt for at jeg skulle føle meg trygg under fødselen. 2. Husker navnet. Blir stadig minnet på det da enkelte i familien kjenner henne og i hvert fall mora. 3. Hun var i begynnelsen av 30-årene.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #15 Skrevet 6. januar 2009 Fødte på Kristiansand sykehus. Alle som skal føde der burde virkelig spørre etter disse to!
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #16 Skrevet 6. januar 2009 1. Ja. veldig fornøyd 2, Ja, samme som mamma. og så het datteren hennes det samme som meg, så det var litt morsomt 3. Hun var ganske ung, rundt 30 vil jeg tippe.
Delirium Skrevet 6. januar 2009 #17 Skrevet 6. januar 2009 1. Kjempe fornøyd med min jordmor. Kunne ikke blitt bedre 2. Husker godt navnet da hun er min svigerinnes søster. 3. Akkurat passe
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #18 Skrevet 6. januar 2009 Da tror jeg vi hadde samme jm, dvs. en svansk dame på rundt 50 som jeg tror het noe med britt på gamle ahus.. (Men jeg hadde henne bare pittelitt, var vaktskifte rett etter jeg kom)
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #19 Skrevet 6. januar 2009 1: meir enn fornødg...kunne tatt ho med i lomma når vi dro derfra;-)hehe...Heilt eineståande... 2:jepp,husker namnet... 3:i begynnelsen av 30 åra kanskje....
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 6. januar 2009 #20 Skrevet 6. januar 2009 1. Kjempe førnøyd! Utrolig flott og ekte dame. 2. Lisbeth Kopperud het ho. 3. I 40 åra ca.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 6. januar 2009 #21 Skrevet 6. januar 2009 Ops, jeg missforstod jeg nå. Trodde du mente jordmora vi hadde i svangerskapet:-) Beklager!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #22 Skrevet 6. januar 2009 1.deffinitivt ikke fornøyd med verken den ene eller den andre.hadde 2 2.har fortrengt navna 3.gamle kjerringer
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. januar 2009 #23 Skrevet 6. januar 2009 1.NEI. Hun tygget tyggis og lekte med håret mens jeg lå lam fra halsen og ned pga overdose epidural. Mens jeg fikk mer og mer panikk pga pusteproblemer, satt hun bare på ræva si og sa "Slapp av, du er i trygge hender" , hun tilkalte hverken lege eller annen assistanse. Hadde det ikke vært for at sambo løp rundt i gangene og fikk fatt i sjefsoverlegen som til slutt tok tak i ting, hadde både jeg og datteren min mistet livet. En fødsel fra hælvete. 2. Navnet har jeg fortrengt. 3. Ung og lite empatisk.
MiaKristin Skrevet 6. januar 2009 #24 Skrevet 6. januar 2009 1. Fornøyd med henne under selve fødselen, men ikke etterepå. Jeg fikk ingen samtale ettepå, ingen som nevnte det engang. Ikke fikk jeg vite hvordan fødselen var (styrt o.l), og ikke visste jeg at man skulle ha slik samtale heller så jeg kunne ike etterlyse det. Men hun var fantastisk under fødselen! 2. Ja det husker jeg 3. Hun var ung, rundt 30
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #25 Skrevet 6. januar 2009 anonym 15.15, var vel ikkje på stord vel?? berre minna meg litt om der,var ei s¨nn barnepleiar der når eg fødte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå