£adybird Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Er såmatlei og har ufattelig dårlig matfantasi...
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Ovsstekt laks med kesam og grønnsaker. Potet, broccoli og gulrøtter.. Mmmmmmmmmmmmm....
melkekua™ Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Her blir det pannekaker, for det har eldste bestemt hehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 lapskaus (uten kjøtt) med hvit saus oppå og skinkebiter. sto på matprat og har ikke smakt det før så tenkte "jøss, billig. kanskje det er digg?"... hehe
Mille** Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Salat med fullkornspasta, fetaost og hvitløksbrød til.
lisje marthemora Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 I dag blir det fiskekaker i brunsaus, i går var det pannekaker og imorgen blir det Kylling-panetter med ris og salat, torsdag blir det potetball og fredag blir det stekt potetball. Laurdag blir det grøt + pizza om kvelden. Og svinesteik på Søndag. Har tenkt å bli litt flinkere til å planlegge uka )))
Renate :-) Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 Kokt sei, potetpure og smelte smør med gressløk i.
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 Noe som i mitt hode ikke er skikkelig middag ( fordi jeg ikke er vant til å spise det til suppe o.l) men lat som jeg er gadd jeg ikke på til butikken så vi skal ha pannekaker med bacon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå