Gå til innhold

Er det flere som har menssmerter???


2prinsesserogbim

Anbefalte innlegg

Eg har endel menssmerter... Ikkje nåke kjekt syns eg... E da fleire som e rundt 5 veker som også har dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æ har nå småe smerta som kan mind mæ om mensen smerter, tenkte jeg skule ringe legen min i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette ganske normalt da? Jeg har aldri vært gravid før, men har også tydelige "menssmerter" og har hatt det hele den siste uka (er i 4-5 uke). Hvis jeg har forstått det riktig så er det bare livmora som tøyer og strekker seg. Eller er ikke dette vanlig og bør jeg også kontakte legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er egentlig normalt.... Husker egentlig at eg hadde dette første gang også, men husker ikkje kor sterke de var liksom... Eg e super kvalm i tillegg så eg trur eg tar livet med ro... :) Måtte berre hørra om da va fleire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel egentlig aldri hatt menssmerter, men jeg har noe om minner om eggløsningssmerter! Det hadde jeg sist og, men da trodde jeg jo at det var eggløsning, ante ikke det var et graviditetstegn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er rundt 5 uker og har mens smerter. murring i rygg og stikkninger i magen. Er min 3 graviditet og husker at jeg hadde det med de andre også! sikkert ikke noe å bekymre seg over. Livmoren strekker seg og klargjør plass. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...