Gå til innhold

April / mai mammaer Lillestrøm


Eyla

Anbefalte innlegg

Hei

Da er det satt opp nytt treff torsdag 22/01 på Egon i lillestrøm.

Håper det kommer noen fler denne gangen :)

Gi beskjed på tråden under BIM treff siden, så vi får bestilt bord.

Håper vi sees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen av dere april/mai mammaer som er interresert i å møtes?

Kunne jo vært hyggelig med litt skravlings, for nå går tiden veldig fort synes jeg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ikke vært aktiv her inne tidligere, men håper det ikke er for sent å melde seg på denne april/mai gruppa... Jeg har termin i midten av mai. Hadde vært hyggelig å treffe flere fra rundt Lillestrøm som venter barn. Er det i tilfelle her jeg melder meg på disse treffene? Eller blir det kanskje ikke noe treff siden ingen gir tilbakemelding? Det må da være flere enn tre som skal ha barn i april/mai i Lillestrøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er fra Lillestrøm og har termin 23mai :) Vi bor for øyeblikket på Flateby, men driver midt i et salg av leiligheten nå for å flytte tilbake til Lillestrøm.

Skulle gjerne vært med på et treff, men hverken tiden eller overskuddet strekker til, og bekkenløsningen sitter i som en ekstrem vond byll!

 

Jeg orker rett og slett ikke å love meg bort på noe, ellers så er jeg av den veldig sosiale typen, så jeg får heller ta det igjen med trilleturer når lillegutt er kommet :)

 

Hvor gamle er dere da damer?

Jeg er 25år, 83 modell og venter nr 2 :) Fikk ei jente i august 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei..hvordan er det med treffene blant dere som skal ha baby i april/mai? jeg bor på lørenskog og kunne tenkt meg å bli kjent med noen i samme situasjon...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...