Gå til innhold

Modningsakupungtur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som går/har gått på dette, hvor mye betalte dere og følte dere det hjalp???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I stavanger ligger det på 350,-hos mamastork tror jeg.. kommer vel litt an på hvor du går. Har ikke prøv det selv ennå (skal snart) men ei vennine av meg fikk det.. hun fødte 1 uke før, uten smertestillende på et par timer.

Vi tror begge dette var pga av akupunkturen.. =)

Skrevet

Jeg går på dette. Betalte 500kr for konsultasjon første gangen og deretter 300kr. Fra i dag hadde han satt opp prisen til 320kr, men det skal jeg nok overleve..:) Håper bare det har positiv innvirkning på fødselen, kjenner hvertfall at "noe" skjer der nede i tillegg til at jeg får endel kynnere når jeg har vært der.

Skrevet

Spennende :D :D Skal begynne på mandag....

Kjenner jeg får helt sommerfugler.... :D

Bra å høre at dere selv eller kjenner noen som har hatt bra erfaring...da blir man litt mer positiv :D

Skrevet

Jeg har fått gratis modningsakupunktur på fødeloftet ved SUS (det er gratis om man går over termin), men kan ikke si at det hjalp så mye.. er 11 dager over termin nå. Syns egentlig det var ganske så ubehagelig å få satt de nålene, men hadde jo et lite håp om at det skulle virke. Ingen kjerringråd har fungert på meg heller, så nå blir det igangsettelse i løpet av uka..

Skrevet

Jeg hadde veldig postive erfaringer ved forrige fødsel. Fikk et kort og greitt fødselsforløp. Nå har jeg tatt endel behandlinger ved dette svangerskapet. Sjekket modning i går og ble strippet, så nå har jeg 4 cm åpning. Men riene nekter å komme..... Sist fødte jeg til termin, nå er jeg ti dager på overtid ifht menstermin...... eneste trøsten er jo at det vil gå forholdsvis raskt når det setter igang. Får en håpe ivertfall.... Jeg betalte vel 500 førstegang og 320 for hver gang etter det.

Skrevet

når begynte dere med modningsakupunktur?

Skrevet

HUn jeg skal til på mandag sa at hun begynte 4 uker før termin...

Så skal til henne på mandag for å begynne.... Men det er rundt da har jeg fått inntrykk av.....4-5 uker før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...