justgood Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Er i uke 18 nå, har helt til nå strevd litt med kvalme.. I dag er jeg så svimmel at jeg nesten ikke tør gå ned trappen, ingenting rundt meg står stille, og hjertet dunker og banker.. Kan det være noe galt? Noen andre som har hatt det slik?
Svale <3 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Har du sjekket blod trykket? Kan jo være lavt..?
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 høres ut som at du har litt lavt blodtrykk.. jeg havnet på legevakten med det før jul! føltes som jeg satt konstant på den te-kopp karrusellen..! det eneste du egentlig kan gjøre er og ta det med ro, drikke masse, og passe på så blodsukkeret ditt ikke blir for lavt! blir det for lavt er det sjanse for og besvime, det skjedde meg.. du får bare ta forhåndsregler når du skal reise deg, gå til og fra steder osv. ta sitte pauser, ikke reise seg for fort osv.. det går over, og er ikke farlig! men du burde ringe lege/JM og fortelle at du plages med lavt blodtrykk for det er lurt og overvåke det..! jeg har fått opp blodtrykket mitt igjen, men plages fortsatt litt med blodt trykks fall.. jeg har hatt dette siden uke 14.. og det kommer av at hjertet øker hastigheten, mens blodmengden kanskje ikke henger helt med..! jeg fikk vite på legevakta at det var bare og ta det med ro, var ikke noe og gjøre meed det..! hadde da et blodtrykk på 98/72. var og kontroll målte det overkantet en uke etter, og da hadde det krypi opp til 105/76, så det steig sakte, og karusellen stoppet!! vart litt langt detta her, men håper det kom til nytte..!
Liljen venter tvillinger Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Ja ville ha sjekket blodtrykket. For høyt blodtrykk kan gi samme utslag, så det er lurt å få det sjekket ut.
justgood Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2009 takk, for svar! tror kanskje jeg ringer legen ja, for sikkerhets skyld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå