Gå til innhold

Idag fikk gutten min sin 3. diagnose. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har hostet mye i det siste og de siste dagene har det surklet fælt i brystet hans. Vi har mistenkt astma siden han var veldig liten, og idag ble det konstatert. Så da er det bare å begynne på enda flere medisiner..

Nå blir det bare spennende å se om han også får sin 4., ettersom han også utredes for refluks. Vi skal inn til røntgen igjen på sykehuset om et par uker.. Stakkar lillegutten min, han har jammen fått nok synes jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars liten, da. Det er ikke greit, men han blir jo tatt godt vare på virker det som. Lykke til videre!

Klem!

Skrevet

huff ikke no morro. Stakkars liten.Unner ingen syke unger

Godt at det ikke er "verre" i hvertfall.

Lykketil videre

Skrevet

Ja, det kunne jo vært mye verre, men det er og har vært tøft nok. :( Han har vært så mye inn og ut av sykehus, og vært gjennom så utrolig mange forskjellige undersøkelser.. Krysser fingrene for at vi hvertfall kan hjelpe ham etterhvert, nå som vi finner ut hva som har plaget ham.

Skrevet

Her fikk tuppa også diagnosen astma, men de trakk den tilbake da det viste seg at refluks var problemet.

Så hun gikk på gaviscon og ble veldig fort helt fint.

Håper det samme skjer med deg

Skrevet

Ja er slitsomt og være ut og inn på sykehus, kjenner følelsen. Viktigste er at de finner ut hva som feiler han og kan begynne å behandle.

klem

Skrevet

Han har melkeallergi og testes ut for allergi mot andre matvarer, pluss atopisk eksem også, så det er nok stor sjanse for at det er astma. Det henger jo ofte sammen. Både pappaen og jeg har det. Men håper vi enten får avkreftet eller får behandling for refluks, så kanskje han endelig får sove litt. :)

Skrevet

Ikke sant verre og ikke vite ,når man vet noe er galt.

Litt mere alvorlige ting her da. Men skjønner hva du mener.

Håper det stopper der da:)

Søvn er greit å ha ja:) Både for han OG dere:)

Skrevet

Hvordan syk er miraklet ditt, Lilo? Det var snakk om ganske alvorlig ting med lillegutt en stund, men heldigvis var alle de prøvene negative. Men betydelige søvnvansker, strenge dietter, mange medisiner daglig og det å ikke vite tar liksom på allikevel, selv om det kunne være mye verre. Men som sagt er det en utrolig lettelse når ting faller på plass. :)

Skrevet

Sendt deg PM:)

Kan ta det andre her. Vet hva du mener om søvnvansker, her er det LITE søvn på oss alle.

Hun var også spisevegring. Så det

hjelper heller ikke på søvnen det heller..hehe

Men tar ting med et smil da:)

Ja godt når ting faller på plass:) Høres ut som dere fortjener det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...