goldie Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Sønnen min på 3 år er stadig vekk om natta plaget av voksesmerter i føttene, og det holder han våken flere timer de nettene det pågår. Prøver å stryke beina, og det virker som det lindrer litt. Men han nekter jo å ta smertestillende, er livredd for det. Noen andre som har barn som er plaget med dette? Var selv som barn plaget av det, og jeg vet at det er skikkelig vondt. Stakkars gutten min...:-(
fru tekopp Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Det eneste som hjelper hos oss er flytende Pinex og stryking av bena. Jenta vår er snart 6 år og er veldig plaget av smerter. Når det er for ille blir det brukt smertestillende, men i små mengder. Håper det gir seg snart!
melkekua™ Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Har en venninne som har en sønn på 3 1/2 år, han har ofte voksesmerter om kvelden/natta. Da pleier de å finne fram leggvarmere (hjemmestrikket i deilig ull). Det varmer godt på beina hans og da slapper han mere av.
lisje marthemora Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 gutten min er også plaget med voksesmerte . Vi har prøvt med stryking og med varmt bad .men det hjelper kansje litt akkurta der og da.Menvi kan jo ikke holde på slik hele natta gjennom. Så nå får han en stikkpille og det går over og resten av familien får sove. Han protesterte på stikkpillen første gangen ,men nå vet han at den hjelper og da er det ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå