Blue Lady ♥ Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 5 mnd...ikke sammenlign din baby med andre er du snill.De er alle forskjellige i utviklingen:=)
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Min begynte å krabbe en uke før han var 10 mnd.. da hadde han ålet seg i militærstil i tre mnd... Kunne reise seg og gå med gåstol, trodde han ville hoppe over krabbingen. Men på selveste julaften begynte han plutselig.
Tuppelura08 og Dada02 Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Nå er snuppa bare to måneder så er lenge igjen før hun krabber, men førstemann krabbet ikke før etter han hadde begynnt å gå han. Han bare ålte seg. Jeg krabbet visst ikke selv heller så kanskje det har noe med arv å gjøre....?
UpsyDaisy Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 To dager siden:) Han er 10 mnd og 1 uke gammel. Har dratt seg rundt med armene i 3 mnd nå, og plutselig skjønte haan at han kunne komme seg frem på alle fire også gitt.
lille sprelle Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Rett før 9 mnd (5 uker prem, men ukorrigert 9 mnd)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 7 mnd og 1 uke krabbet hun på alle 4.Og ålet seg over alt 2 mnd før det Så her er det full krabb. Syns 5 mnd høres veldig tidlig ut for krabbing
Blue Lady ♥ Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 vist var det tidelig,åssen tror du det var for meg som ``mistet`` babyen min så tidelig:=( han er altfor kjapp med alt...
3småtroll♥ Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 Lillemann her var også 5 mnd når han startet å krabbe ordentlig. Stod i kabbestilling halannen mnd før det også. Han kom se rundt når han var 3,5 mnd så jeg hadde heller ingen rolig baby;( Nå er han 8 mnd og har begynt med sine første skritt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå