Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 mnd...ikke sammenlign din baby med andre er du snill.De er alle forskjellige i utviklingen:=)

Skrevet

Min begynte å krabbe en uke før han var 10 mnd.. da hadde han ålet seg i militærstil i tre mnd... Kunne reise seg og gå med gåstol, trodde han ville hoppe over krabbingen. Men på selveste julaften begynte han plutselig.

Skrevet

Nå er snuppa bare to måneder så er lenge igjen før hun krabber, men førstemann krabbet ikke før etter han hadde begynnt å gå han. Han bare ålte seg. Jeg krabbet visst ikke selv heller så kanskje det har noe med arv å gjøre....?

Skrevet

To dager siden:) Han er 10 mnd og 1 uke gammel. Har dratt seg rundt med armene i 3 mnd nå, og plutselig skjønte haan at han kunne komme seg frem på alle fire også gitt.

Skrevet

Rett før 9 mnd (5 uker prem, men ukorrigert 9 mnd)

Skrevet

7 mnd og 1 uke krabbet hun på alle 4.Og ålet seg over alt 2 mnd før det Så her er det full krabb.

Syns 5 mnd høres veldig tidlig ut for krabbing

Skrevet

vist var det tidelig,åssen tror du det var for meg som ``mistet`` babyen min så tidelig:=(

han er altfor kjapp med alt...

Skrevet

Lillemann her var også 5 mnd når han startet å krabbe ordentlig. Stod i kabbestilling halannen mnd før det også. Han kom se rundt når han var 3,5 mnd så jeg hadde heller ingen rolig baby;( Nå er han 8 mnd og har begynt med sine første skritt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...