Gå til innhold

Kontantstøtte


mamma til søte små

Anbefalte innlegg

Noken som har søkt om det?

Eg leverte søknad i november, fikk brev for ei veke sia eller noke om at søknaden ikkje blir behandla før midten-slutten av februar:(:(

Første utbetalinga skal jo være slutten av februar, samme som at det kan bli både mars og april før det skjer noke:(

Vi klara oss fint det er ikkje det, men eg har lov å betale vaskemaskina vår i februar, noke eg ikkje kan no:( Er heldigvis ei vi kjenner, så er nok ikkje noke problem, men lika og holde det er lova!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for dette innlegget, minner meg jo om at jeg må søke...

Kjedelig at de har så lang behandlingstid hos dere da, håper de er kjappere her! Ikke helt avhengig av det her heller, men er jo kjekke penger å få da... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig:)

Er bare blitt tull med det nye systemet, håpa dei skjerpa seg!!!

Leverte inn to reise lappa etter ungane hadde vert på sjukehuset, har fått for lille tulla sin tur, men ikkje broren. Leverte dei inn samtidig, har vert inn å snakka med dei en gang. Å det ser ut som eg må inn en gang til!!! Når man har rett på å få tilbake reisa og levera inn lappen, så må eg jo få det eg har rett på, Vi har jo en times kjøring til sjukehuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte rett før jul, så jeg forvente vel ikke noen respons foreløpig. Jeg antar dog at jeg får første utbetaling i slutten februar, men det er kanskje vel optimistisk? Har ikke fått noe svar om behandlingstid el.l. Vet ikke hvordan de ligger an her i kommunen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått skrevet ut skjemaet, kanskje på tide å fylle det ut... Det vil si, jeg hadde og fyllt det ut, men så kom Karsten og fyllte ut litt også! *lol* Så jeg får vel prøve igjen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leverte inn søknaden på nav i dag.

Fikk beskjed om at det er ca en mnd behandlingstid, så om det stemmer *krysser fingrene* så får vi utbetaling i slutten av februar.

Pengene kommer godt med hos oss, siden sambo akkurat ble permitert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snakket med NAV i dag om kontantstøtte, og de sa vi har krav på det fra måneden etter han fyller ett år - trodde det var fra de fyllte ett år jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohayoo: Jeg tror de har gjort om på det... Da eldste min var ett år så fikk han fra han var ett... Han er jo bare 2,5 år nå, så det er ikke så lenge siden de har endret det!

 

Men så er det visst sånn at man får en mnd etter at de har fyllt tre år da... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...