Gå til innhold

Det er det rareste....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er eg 9+5....var kvalm og kastet opp flere ganger i døgnet i 2 uker, så plutselig forsvant den. Har etter detter kastet opp 2 ganger.

Men idag kaster eg opp uten å være kvalm, all mat eg spiser kommer i retur, enda eg er kjempe sulten! Men ingen tegn til kvalme...noen andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kaster ikke opp, men merker at kvalmen kommer og går dette svangerskapet. Skikelig overraskelse etter svangerskap sist da jeg konstant kvalm lenge.

Skrevet

Ja det er merkelig det der. Eg var litt kvalm i natt og kastet opp en gang, men ikke noe kvalm nå idag, men kaster opp uten forvarsel, har så vidt fått ned maten før den kommer i retur! Men har aldri opplevd å kaste opp uten å være kvalm først!

Skrevet

Jeg har kastet opp stort sett hver dag siden midten av november. Hos meg har kvalmen og oppkast variert fra uke til uke. Noen ganger vært kvalm konstant fra morgen til midnatt, men likevel bare kastet opp et par ganger.

Andre ganger har jeg kastet opp ALT jeg har spist og drukket (vært innlagt på sykehus 2 ganger).

Mens andre dager har jeg ikke vært kvalm, men likevel kastet opp. På disse dagene kom det så fort at jeg rakk nesten ikke komme meg til do før det kom opp igjen.

Skrevet

Off, ja har samme do problemt idag! Har ikke rekt doen en eneste gang. Får jo ingen forvarsel før det er komt opp, så nå har eg en bøtte eg bærer med meg:) Håper det ikke fortsetter sånn, det er litt trasig...Eg hadde håpt all kvalme og alt var over:)

Skrevet

uff ikke kjekt å høre at du er blitt så dårlig igjen:( krysser fingrene for at det bare er i dag:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...