Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Noen som har noen morsomme historier om fantestreker barna deres/dere selv har funnet på da? Har ikke opplevd så mye selv, men venninna mi hadde lagt ut et veldig underholdende album på facebook nå... Guttene hennes på 2 og 4 (?) hadde stått opp tidlig på morgenen, lusket seg ut på stua, tømt ovnen for aske og strødd det utover hele stua. Så gikk de i kjøleskapet og hentet prim og smør, og klinte hele greia utover resten av stua og pc'en hennes... Hehe, den er kjekk vettu... Men morsomme bilder da, av grått golv og askeunger :-)
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Dæven, vet ikke om jeg hadde ledd eller begynt å grine jeg da. Sønnen min finner aldri på fantestreker, veldig forutsigbar denne lille karen her. Blir vel til at lillesøsteren hans blir en liten apekatt siden han ikke finner på noe tull...haha
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Hehe, ja hun sa det selv - hun hadde begynt å le, prøvd å skjule det og så spurt eldste hva som hadde skjedd. Han hadde såklart skyldt på minstemann, hehe. Det så helt forferdelig ut, begge ungene var innklina i prim og gud vet hva, og stuegolvet var dekket av et tjukt lag aske. men verste var vel pcen full av prim og smør...=P Gleder meg ikke til mine unger kommer i den alderen nei, men det er jo gjerne litt sjarmerende samtidig som det er frustrerende...=P
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 oi da... heldigvis har ikke den eldste her funnet på noe værre enn å søle litt med vann... men cesle frøkna tror jeg blir litt av den tøffere typen... men ho er bare 8 mnd enda... så blir spennende å se.. når ho er 2 er eldste 4...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå