Gå til innhold

Overtidstråd:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ironisk med smilefjes ja..

Tenkte det kunne være kjekt med en tråd for oss som bare venter nå og om det er noe i gjære:)

Masse av slimproppen gikk i dag, trodde den var gått for flere dager siden..Men i dag kom det masse!Hopper til køys i kveld og håper på resultat. Er 4 dager over nå og vil ha han ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får henge meg på jeg da! Er nå -10 iflg menstermin som jeg tror stemmer og har ul termin i morgen. Føler meg på overtid.... Var hos jm/aku i går og ble strippet, så jeg har 4 cm åpning. I dag kom deler av slimproppen. Så jeg går bare å venter på riene. Skal tilbake til stripping og modningsaku i morgen om det ikke skjer noe før det. Gleder med stort til å møte den lille frøkene jeg har i magen!

Skrevet

4 dager over her også. Absolutt ingen tegn på at noe som helst har tenkt å skje. Slimproppen har jeg hvertfall ikke sett noe til, har ikke en gang utflod lenger. Hadde noen mensmurringer et døgns tid ved termindato, men har vært lite å kjenne siden. Hadde noen murrende stikk i går tidlig, men var visst ingenting det heller.

Har legetime torsdag morgen, og da skulle han sende meg på fødeavdelinga for kontroll hvis ikke noe mer hadde skjedd. Så får vi se...

Skrevet

11 dager over termin og utrolig lei! Ingen rier eller noe som tyder på at babyen har tenkt seg ut med det første heller.. Blir nok igangsettelse på meg ja!

Skrevet

Vi er noen i samme båt ja..Kjipt å gå 11 dager, håper jeg slipper det..Hvertfall ingenting tvil nå om at slimproppen har gått, var 2 ganger på do og maaassse slim..

Får litt forhåpninger nå..men kan jo gå lenger for det..

Skrevet

8 dager over her. Kjenner ingenting, men fant ut sent i går kveld at jeg har fått råmelk da! Det kan jo umulig være et dårlig tegn:) I dag har jeg vært å shoppa... Måtte kjøpe meg ny bukse til etter jeg har født... Hjalp ikke akkurat på humøret at jeg måtte opp mange størrelser! Men men... kommer vel i form igjen i løpet av året som kommer.

Skrevet

- 5 dager her! Ingen anntydning til at han vil ut. Var drirt lei i romjula. Nå går det igrunn ganske greit. Måtte bare omstille meg på å skifte innstilling. For man er jo ikke på overtid før 14 dager sånn egentlig. 14 dager pluss/ minus er jo innen normalen.

Det som er mest irriterende nå er alle andre som maser om det skjer noe.

Det blir heldigvis snart vår tur ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...