Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Jeg er SÅ spent at jeg bare må skrive et skravlete innlegg her inne Er spent på om vi får bra bilder, om det "fortsatt" er ei lillesøster vi venter, og om vi får se noe sprell fra henne. Drømte i natt om hvordan hun ser ut, og det blir SÅ spennende å se om der er noen familielikheter osv Vet at hun er frisk og rask, så da får man ekstra tid til å gruble på disse spørsmålene =)
Plutselig_gravid Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Gled deg:) Jeg var for et par uker siden. Var helt fantastisk:) Selv om hun lå å gjemte ansiktet inn i morkaken og bak hendene sine fikk vi lurt oss til noen bra bilder. Og vi fikk bekreftet at det er jente. Har tydelig bildebevis på det nå:) Lykke til
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Åh! Dette var vel verd pengene! Fikk uten tvil bekreftet at det er en liten frøken som godgjør seg der inne, og fikk et par fantastiske bilder av henne. Ikke alle bildene var like bra, men så gøy å se trekk som ligner storesøsteren og andre i familien En trøtt frøken var det også.. Hun gjespa sikkert 6 ganger i løpet av den halvtimen vi titta på henne, og fikk en liten videosnutt av det også! JM som utførte undersøkelsen forklarte veldig godt alt hun så og det gjorde opplevelsen ennå bedre da Alle i Ålesundsområdet anbefales å dra til Sunnmøre MR klinikk hvis de vil ta 3d
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 hei kor masse koster det med 3d
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2009 Kosta 1000kr - noen steder koster det nok mer.
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 oki. det er i på åse eg må vist eg skal ta eg oxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå