Gå til innhold

Noen som venter sitt første barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mitt første barn i slutten av juli. Er nå endelig inne i 12. svangerskapsuke. Skal til ultralyd hos legen allerede i morgen 7.1.09. Gleder meg. Det går liksom ikke opp for meg før jeg ser den lille på skjermen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, så spennende :D Og så godt å være inne i 12.uke!! Lykke til i morgen :)

Jeg fikk positiv graviditetstest i dag faktisk :D Og om alt går bra (noe det selvsagt skal gjøre),så blir det med mitt første barn.

Skrevet

Oi i dag?! Gratulerer så masse!! Det SKAL gå bra:-) krysser fingrene for deg! Husker da jeg tok testen. Tok den 3 ganger tror jeg og en uke etter det måtte jeg sjekke igjen:-) hehe. gikk bare rundt og bekymret meg for å miste det, for nesten alle jeg snakket med hadde mistet en gang. Tror du jeg ble bekymra da eller? uff, men nå håper jeg det går bra. Er vel liten sjangse for å miste nå. Så nå venter vel flere bekymringer. hehe. Litt sånn hysterisk førstegangsfødende. Det vil jeg ikke bli:-) Håper bare den lille er sunn og frisk når den kommer!

Skrevet

Heisann!

Jeg er også endelig inne i uke tolv og skal ha min første i slutten av juli som deg. =) Jeg har ikke vært hos legen engang, men har time på mandag. Tar det hele ganske med ro nå, men var veldig nervøs i begynnelsen. Gleder meg til å få ordentlig mage :-) ikke noe gøy nå som det bare er sånn oppblåst-mage, hehe. Lykke til på ul i morgen, det blir kjempe gøy da!

Skrevet

Ja, sant. Kjedelig med sånn oppblåst mage av og til. Særlig om kvelden. Og om morgenen så er d ingenting. Ser litt rart ut:-) hehe.

Skrevet

Jepp, vi venter vår første :)

Termin er 14 august..:-) Spennende, spennende.

Skrevet

Hei :) Jeg venter også min første i slutten av Juli! Skal ikke på UL før i slutten av februar... Synes det er litt seint, vil gjerne se at det er noe der før den tid:) Men skal til jordmor neste uke, kanskje hun kan ordne slik at man får på UL tidliger? Noen som vet? :)

Skrevet

Hei og Hopp

Jeg venter min første ca 17 august :)

Skal til jordmor 20 januar , gru / gleder meg til det.

Klarer ikke helt å roe meg ennå siden symtomene er nesten borte.

Bare litt ømme pupper. Hmmm , eller skal jeg bare være glad.

Skrevet

Hei, jeg venter også mitt første nå. Er i 8. uke og skal til Volvat på fredag. Gleder meg veldig, men prøver å ikke ta helt av før vi har rundet de første 12 første og litt usikre ukene.

Er i kjempefin form, ingen andre sympomer enn litt ømme bryster. Det kinesiske horoskopet sier jeg skal få en gutt, så det blir spennende og se om det stemmer.

Skrevet

Jeg venter også min første. Termin ca 0409. Skal på ul på Volvat på fredag, har bestilt det privat for julegavepenger fra den vordende morfar sånn at jeg kan virkelig SE at det er noe der inne...

Skrevet

Heisann! :)

Vi vente åsså våres første sammen, den 15.August.. :) E kjempespent! 8+5 i dag..

Hadde litt brunlig utflod et par daga i uke 6/7 å blødde litt etter samleie, men d gikk helt fint likevel! Sjøl om vi nerva litt da.. :) Ska til kontroll den 28. jan, å e 100% sykemeldt fram til da pga dårli matlyst pga kvalme, svimmelhet å veldig lite oversdkudd..

Skrevet

ja jeg venter mitt første barn!:) faktisk første gang jeg er gravid, så dette er kjempespennende!!:) etter egne beregninger er jeg 5 uker på vei.. og jeg GLEDER meg så kjempemasse til å få mage og til å gå på UL... gleder meg virkelig til å se at det er noe der inne:)

Skrevet

Jeg venter også første nå, har termin i mndsskiftet aug/sept, er 6+3 idag. Skal til lege i overmorgen til første kontroll. Skal prøve å få henvisning til tidlig UL. Bare fordi jeg er hysterisk redd for at det ikke er noe inni der, men har såpass med sympotmer at det skal vel noe til at det ikke er det. Det er vel muligens ikke grunn til å få henvisning til tidlig UL, så hvis jeg ikke får det, vel så gjør jeg det privat og betaler for det. Det er liksom så uvirkelig at jeg er gravid at jeg neppe tror det før jeg får se noe som beveger seg inni der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...