Tiggywinkle Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 mammaen min er blitt isbader!!! Hun har badet hver eneste dag siden i sommer....senest nå i dag i 2 grader kaldt vann. Jeg synes hun er så sprek, er tross alt 70 år. Driver sin egen teatergruppe for barn hvor hun både lager alle tekster og regisserer, i tillegg til å holde styr på alt annet. Nå også isbading - får ikke med meg på det. Skal helst bade i Middelhavet jeg:-) Måtte bare skryte litt av mammaen min.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Hei!! Så koselig å se nicket ditt igjen Tiggywinkle:-))) Hun mamman din er jammen sprek ja!!! Isbader og 70 år, eget teatergruppe og full fart! Det er herlig å høre om sånne mennesker:-)) Og jeg tar vel ikke så altfor feil når jeg mener at den energien der har gått i rett nedadstigende arv heller;-D Du holder jammen koken du også! Tenker stadig på deg og på nevøen din. Håper det går bra med ham. Han er en ekte helt han. Det er helt sikkert! Og du, skryt er fine saker, det burde vi gjøre mye mer:-) Og spesielt fint er det å høre at du skryter om mamman din:-)
Karomamma Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Fy flate, det er utrolig tøft!! Skjønner at du er kry av mammaen din Skryt i vei!!! Jeg har en sånn bade-hele-året-mamma, jeg også. Tror forresten hun tar seg en pause fra november til påske. He he, ikke noe for meg uansett...
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Usj da....Men oisann alikevell =) At hun greier!!! Tøff er hun jammen.Pappa sa alltid at isbadere holdt seg friske.Så tok han på dykkerutstyret å plaska utti på et og anna oppdrag for redningsselskapet,hehe.men han hadde jo drakt på. Jeg hadde glatt bada jeg ja,om jeg hadde vært 10-15år eller noe ;o) Men nå.....iiiiik.....Skulle ikke tro jeg var oppvokst med å bade i ishavet der nord.brrrrrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå