Gjest Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Heisann fikk du bilde jeg sende til deg, var vel midt i jule stresset ditt.Av vesle karen med de to bamsene? Håper du fikk julekortet, før det ble nytt år,i år skal jeg være litt raskere ute med julekort,hehe.. Mamma var på kontroll i går og alt ser bra ut, ny kontroll om ett halv år.Vi er veldig letta. Håper dere har det bra. Klem klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Ja tusen takk:-) Fine karen:-))) Trodde virkelig jeg hadde takket pr sms, men der ser du.....gammel dame og glemsk;-D Jeg har fått så mange koselige julekort med så mange flotte unger på og det er superkoselig å se hvordan de små vokser til! Så fantastisk deilig med gode prøvesvar, kan tenke meg dere er lettet ja!!! God start på et nytt år, og la oss håpe det fortsetter sånn! Vi har det fint og har kost oss i julen, store og små:-) Og nå er hverdagen her og vi har tenkt å fortsette å kose oss vi;-D Håper alt er bra med dere også, koselig å se deg igjen her:-) Klem klem tilbake
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Godt dere kosa dere i jula det gjorde vi også med ett unntak. Alt er bare bra med oss, gleder meg til våren,litt lysere dager , er ikke så glad i all denne snøen jeg da, men ungene stor koser seg. Fikk aldri svar på den mms en så lurte på hvem jeg kunne ha sendt den til :0)) Godt den kom frm til rett person.Er bra glemsk jeg også. eller kanskje det er mest forvirra jeg er.. Ha en fin fin dag videre .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå