Gå til innhold

Spennende ultralyd idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer var på ultralyd idag, og der var det ingen tvil...vi får en gutt i begynnelsen på juni. Alt så kjempebra ut. Vi gleder oss masse:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så spennande!!! Gratulera :)

Skrevet

Så spennende!:) Gratulerer så mye!

Vi skal på UL i morgen...håper å få vite hva vi får ;)

Skrevet

Takk alle sammen:) Ja, er spennende med ultralyd, og så herlig å høre at alt er bra også. Lykke til på ultralyd imorgen ayka- får junibaby:). Har du noen følelse av hva du får? Jeg følte jente i begynnelsen, men de siste ukene har d gått mer og mer over på gutt. Samboeren min drømte natt til idag at vi fikk gutt,så han er kanskje litt sanndrømt...hehe:D

Skrevet

Jeg også skal på UL i marra og håper så indelig vi får vite hva det blir. Først trodde jeg gutt, men nå pga kvalme og hyperemisis så føler jeg mer jente. Men i det siste har jeg også tenkt og drømt om tvillinger... Hva skal det bety???

Men dere som vet, hva har foraldret seg fra før svangerskapet og til nå?? Hva gjør at dere føler gutt/jente??

Skrevet

Når jeg får jente følelse og guttefølelse ang mager så "ser" jeg enten jente energi(lys og rølig) eller gutteenergi (mørk og blålig) I magen min kjenner jeg og mer maskulin eller feminin energi.. vanskelig å forklare. Men jeg følte/så riktig med begge gutta. og hadde jentefølelse fra dag1 med denne, og på UL så vi at det var en jente, så blir spennende å se da..:)

Skrevet

Så spennede. Har desverre ikke den evnen jeg da. Er førstegangs også alt er lissom så nytt.

men vil lage et nytt innlegg med endrede vaner og og sånn så skriv litt om følelsene deres da :P

Skrevet

Jeg har fra dag en tenkt og følt at dette er en gutt,men tror det kommer av at jeg tenker at det hadde vært koselig med en storebror som kan passe litt ekstra godt på lillesøster :P Jeg har selv en storerbror ;)

Men di siste ukene har jeg følt på meg at dette kan da IKKE være gutt,det MÅ bli jente :P Så vi får se om han kommer frem til noe på UL i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...