Bella Swan Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Er litt bekymret ang strørelsen på babyen. Jordmor og legen mener barnet antagligvis kommer til å være gjennomsnittlig (ca3500) Men det er over en halv kilo mer en hva de 2 andre barna mine var. Nr1 ble tatt med vakum, nr2 fikk jeg tilslutt ut selv, men da var de sekunder fra å bruke vakum på han og. Er så redd at jeg ikke skal klare å føde babyen selv og ender opp med hastesnitt... Jordmor mener det ikke er noen vits i veksestimering og at det bare kommer til å gjøre meg mer engstelig, men hun sa at jeg kunne få en hvis at det kom til å hjelpe på angsten min. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre? Hva ville dere gjort i min situasjon? valgt vekstestimering og tatt det der i fra? eller prøvd å slappe av med at de to andre var små så derfor kommer dette barnet til å være liten og?? HJELP!!!
Underveis --> Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Husk at det ikke er vekten på barnet som er poenget, men omkretsen på hodet ;-)
Plutselig_gravid Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Jeg tror jeg hadde valgt bort vektestimering og heller tenkt at denne ungen blir liten også. Du vet, de kan jo ta ganske mange gram feil når de måler bebisen ikke sant. En bekjent av meg fikk estimert bebisen til å være over 5 kg og ble satt i gang før termin. Barnet var bare såvidt over 3 kg... Jeg ville heller tenkt at: Nr. 1 ble tatt med vakum Nr 2 slapp såvidt unna Og nr 3 spretter ut så lett som en plett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå