Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 kan du ikke heller spise dt du har lyst på som ikke er sundt.. og bar kaste dt opp etter på???
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Stekt kyllingfilet med kokte eller rå grønnsaker. Fryktelig enkelt og veldig godt! Det skal jeg ha ikveld tror jeg
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 polly: Jeg prøvde noe nytt i går, og det ble knallgodt! Du må ha: kyllingkjøttdeig (400 gr) tacopulver (en pose) pinjekjerner (håndfull) krydret pitabrød (4 stk) salat tacosaus mais bland kjøttdeig, tacokrydder og pinjekjerner og elt sammen med hendene i en bolle. lag 4 like store burgere og stek de i panne med olje. del opp pitabrødene i 2 slik at det blir burgerbrød. ha salat,mais og tacosaus og legg burgeren oppå, legg på toppbrødet og nyt;) KNALLGODT, og blottet for fett;)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 Kyllingwok.. stekt kyllingfilét med halvstekte grønnsaker til. Og sånn naturris..
Gjest -<<- Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 Pitabrød, pinjekjerner og tacopulver? Blottet for fett, kanskje, men definitivt ikke for kalorier. HI; hvitt kjøtt, mager fisk, grønnsaker. Ro ned på sauser, brød, poteter, ris etc.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #11 Skrevet 6. januar 2009 Original wok fra Findus og kyllingstrimler, lite fett og veeldig godt Eller hjemmelaget wok med; - Purreløk -Paprika -Mais -Potetstrimler -Mager pølse -Fullkornsnudler Med Woksaus over er det ekstra godt, kanskje ikke liike sunt men.. Ellers kan du jo lage fisk. Laks med grønnsaker og fullkornsris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå